مینی اسکارف چیست و چگونه می‌توانید با آن یک استایل جذاب داشته باشید؟ مجله‌ی دیجی‌استایل

مینی اسکارف

در زمستان کت‌های چرمی و در تابستان کت‌های نخی می‌توانند گزینه های بسیار جذابی برای ست کردن با مینی اسکارف‌ها باشند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید کاربرد این روسری‌های زیبا تنها در مد ایرانی نیست و شما به راحتی می‌توانید ردپای آن را در مد هالیوودی و اروپایی نیز مشاهده نمایید. اسکارف‌های کوچک، اکسسوری‌های لوکسی هستند که سال‌ها توسط مردم ایرانی و غربی مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

اگر هم می‌خواهید این اکسسوری‌های جذاب در استایل‌هایی ست کنید که تم رترو داشته باشد می‌توانید مینی اسکارف را با کت‌های اورسایز ست کنید و بپوشید. یک دستمال گردن کلاسیک و خاص می‌خواهید؟ این موضوع را هم با استفاده از مینی اسکارف می‌توانید به راحتی داشته باشید‌. یکی دیگر از مواردی که باید در انتخاب مینی اسکارف مورد توجه قرار دهید، رنگ آن است. فراموش نکنید که مینی اسکارف نزدیک‌ترین آیتم به صورت شما است و بیشترین تاثیر را بر روی چهره شما خواهد داشت؛ پس انتخاب یک رنگ و طرح مناسب اولین و مهم ترین گام در خرید و انتخاب این آیتم‌ها است. اگر پوست شما سبزه و برنزه است انتخاب رنگ‌های روشن مناسب‌تر است؛ ولی اگر پوست شما سفید و یا بور است انتخاب مینی اسکارف با رنگ تیره‌تر زیباتر خواهد بود. مینی اسکارف را هم می‌توانید خیلی ساده جلوی گلویتان گره بزنید و هم می‌توانید آن را دور گردنتان بپیچید.

مینی اسکارف

شما با تا کردن این روسری مینی به راحتی می‌توانید آن را تبدیل به یک تل و یا هدبند زیبا و خاص هم بکنید. برخی از بانوان خوش سلیقه از این وسیله به عنوان دستمال کیف چرم زنانه خود نیز استفاده می‌کنند و آن را با کفش چرم خود به زیبایی تمام ست می‌کنند. بستن مو با این روسری‌های کوچک و یا بافت مو با آن‌ها قطعاً ظاهر شیک و منحصر به فردی خلق خواهد کرد. مینی اسکارفی که جنس آن نخی باشد به مانند لباس های بندری بسیار خنک است به دلیل اینکه هم سبک است و هم نازک در نتیجه افراد با سر کردن مینی اسکارف نخی به هیچ عنوان احساس سنگینی حس نخواهند کرد. همانطور که گفته شد این جنس پارچه خنک است و علت آن هم این است که جریان هوا به راحتی از آن عبور می‌کند که تمام این دلایل باعث می‌شود فرد با سر کردن مینی اسکارف نخی احساس گرما هم نداشته باشد.

مینی اسکارف نخی 711

فروشگاه شال و روسری سِت فعالیت خود را از سال 93 اغاز کرده و سعی کرده بهترین کیفیت اجناس و با نازلترین قیمت خدمت مشتریان خودش ارائه بده و در حال حاضر دارای 2 شعبه در شرق تهران میباشد. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت,متعلق به کوکالا و شرکت توسن سها می‌باشد. مینی اسکارف را تا بالا و تا زیر چشمان خود بیاورید به شکلی که دهان و بینی شما مشخص نشود، حالتی مانند ماسک. تمامی حقوق این سایت برای ( چرم سی یِنا ) آرمان پیشه سورنا محفوظ می باشد. مانند خرید هر لباس و اکسسوری دیگری، برای خرید بی بی اسکارف نیز باید به مواردی توجه کنید که به آن اشاره می‌کنیم.

مینی اسکارف

در این مطلب به سراغ یکی از ترندهای مد روز و محبوب در استایل زنانه رفته‌ایم؛ مینی‌اسکارف‌ها. ممکن است فکر کنید که مینی اسکارف همان باندنا است و همان کاربری را دارد اما باید به شما بگوییم که مینی‌اسکارف‌ها از لحاظ قواره با دستمال سر و باندانا تفاوت دارند. در این مقاله به شما خواهیم گفت که مینی اسکارف‌ها به چه نوع آیتم‌هایی گفته می‌شوند و این اکسسوری‌های جذاب چگونه مجددا در چرخه‌ی مد و فشن وارد شده اند. در پایان هم چند استایل پیشنهادی و جذاب با مینی اسکارف را برایتان معرفی خواهیم کرد؛ با ما در مجله دیجی استایل همراه باشید. از کاربرد‌های آن می‌توان به دستمال گردن، پیشانی بند، ماسک و حتی در بعضی موارد یک مینی اسکارف از ورود گرد و غبار به چشم محافظت می‌کند اشاره کرد.

دستمال سر

همچنین اگر روسری لکه داشت یا بوی بد گرفت می‌توان از کمی جوش شیرین برای تمیز کردن آن استفاده کرد. باید در نظر گرفت که برای اتوی روسری از جنس ابریشم و ساتن، باید اتو را روی تنظیماتی قرار داد که پارچه را برق نیندازد. با شروع دهه‌ی ۶۰ و تغییر قوانین، زنان بسیاری برای پوشش و استایل خود از مینی اسکارف استفاده کردند و در آن زمان مینی اسکارف و دوخت مینی اسکارف به شدت زیاد شد. همانطور که در بالا نیز اشاره شد با شروع دهه‌ی ۶۰ و تغییر قوانین، زنان بسیاری برای پوشش و استایل خود از مینی اسکارف استفاده کردند و در آن زمان مینی اسکارف و دوخت مینی اسکارف به شدت زیاد شد.

روسری دخترانه با جنس ابریشم علاوه بر اینکه بسیار خاص و زیبا است برای افرادی که نسبت به برخی پارچه‌ها دچار حساسیت می‌شوند هم این مینی اسکارف بسیار مناسب است. برخی افراد مو و پوست سر حساسی دارند که با خرید این نوع مینی اسکارف می‌توانند مطمئن باشند که دچار هیچ مشکلی نخواهند شد. قیمت مینی اسکارف با جنس ابریشم از دیگر پارچه‌های این روسری گران‌تر است. در حال حاضر مینی اسکارف یکی از محبوب‌ترین مدل‌های روسری است که امروزه افراد زیادی در استایل خود از آن استفاده می‌کنند به همین منظور ما هم در این مطلب سراغ این ترند روز و همچنین دوخت مینی اسکارف‌ها رفته‌ایم. این نوع مینی اسکارف‌ها هم به تازگی در میان آیتم‌های ترند در استایل خانم‌ها قرار گرفته‌اند.

در روزهای سرد این شیوه بسیار پیشنهاد می‌شود‌ زیرا به راحتی با اینکار، سر شما از سرما حفظ می‌شود. تمامی حقوق مادی و معنوی سایت و تصاویر محصولات نزد فروشگاه فران لند محفوظ است. بی بی اسکارف ها که حالا تبدیل به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین انواع روسری بن دختران و بانوان شده، دارای طرح‌های متنوعی است.

در اکثریت فیلم‌های هالیوودی آن زمان به وضوح متوجه علاقه مردم به این اکسسوری خواهید شد. چراکه در هر فیلمی بازیگرهای زن حتی برای یک بار هم که شده باشد، استایل خود را با این مدل اکسسوری کامل می‌کردند. سورنا بیش از ۳۰ شعبه در سراسر کشور، مفتخر است که تولید محصولات چرمی اعم از کیف، کفش، کیف پول و کمربند را برعهده دارد. شعار فروشگاه سِت (گران خریدن ممنوع) میباشد و در همین راستا تلاش کرده. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

  • در دو سه سال اخیر این آیتم‌ها مجددا در استایل رترو مورد استفاده قرار گرفته‌اند.
  • یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین استایل‌ها با مینی اسکارف ترکیب این اکسسوری‌ها با مانتوهای کتی و یا انواع کت و شلوار یا کت و دامن زنانه است.
  • مینی اسکارف با جنس ابریشم علاوه بر اینکه بسیار خاص و زیبا است برای افرادی که نسبت به برخی پارچه‌ها دچار حساسیت می‌شوند هم این مینی اسکارف بسیار مناسب است.
  • ابعاد پارچه را بر اساس ابعادی که در بالا گفتیم می‌برید و بعد دوره پارچه را می‌دوزید، حال برویم سراغ زدن طرح بر روی پارچه.
  • یکی دیگر از مواردی که باید در انتخاب مینی اسکارف مورد توجه قرار دهید، رنگ آن است.
  • در حال حاضر مینی اسکارف یکی از محبوب‌ترین مدل‌های روسری است که امروزه افراد زیادی در استایل خود از آن استفاده می‌کنند به همین منظور ما هم در این مطلب سراغ این ترند روز و همچنین دوخت مینی اسکارف‌ها رفته‌ایم.

همین عامل خنک بودن این جنس باعث می‌شود تا دوخت مینی اسکارف نخی در تابستان بسیار هم بیشتر شود. اگر شما فردی هستید که به دنبال پیدا کردن یک اکسسوری خنک می‌گردید، خرید مینی اسکارف نخی پیشنهاد ما به شما است. روسری خود نمونه‌های متعددی را شامل می‌شود مثل روسری کوتاه یا مینی اسکارف، اگر آن را با لباس‌های خود ست کنید بی شک استایل جذاب و زیبایی پیدا می‌کنید.

ما در ادامه‌ی این مطلب در رابطه با این اکسسوری خاص و زیبا و همچنین دوخت مینی اسکارف به شما بیشتر توضیح خواهیم داد. در حال حاضر مینی اسکارف با جنس توری یا گیپور بسیار ترند شده است و خانم‌های بسیار زیادی در استایل خود از این آیتم استفاده می‌کنند. این مینی اسکارف‌ها طرح‌ها و رنگ‌های بسیار زیادی دارند، حتما مینی اسکارف‌هایی که توری باشند و طرح گل بر روی آنها باشند را تا به حال دیده‌اید.

مینی اسکارف‌ها را می‌توانیم یکی از اصلی ترین اکسسوری‌های استایل رترو در ایران بدانیم. در استایل رترو، طراحان با الهام گرفتن از استایل یک دوره‌ی زمانی مشخص، عناصر این سبک را که شامل لباس‌ و اکسسوری‌هاست، طراحی و تولید می‌کنند. مینی اسکارف‌ها هم جزو آیتم‌های ترند در دهه‌ی شصت ایران بوده‌اند و اکنون دوباره به چرخه‌ی مد بازگشته‌اند. در مطلب نکاتی درباره خرید لباس از قشم خواندیدکه مینی اسکارف‌ها کاربردهای زیادی دارند و تنها به عنوان روسری افراد از آنها استفاده نمی‌کنند. درست است که مینی اسکارف‌ها با دستمال سر‌ها متفاوت هستند اما بسیاری از افراد از مینی اسکارف‌ها به عنوان دستمال سر هم استفاده می‌کنند. خیلی از طبیعت گرد‌ها و کوهنوردان از مینی اسکارف‌ها برای راحتی و سبک بودن آنها استفاده می‌کنند.

در استایل تابستانه ترکیب انواع عینک‌های آفتابی رنگارنگ با مینی اسکارف هم می‌تواند بسیار جذاب باشد و جلوه‌ای دوست‌داشتنی به شما بدهد. به دنبال خرید هدبند هستید؟ با خرید مینی اسکارف هم می‌توانید همین کار را انجام دهید. مینی اسکارف را تا پیشانی خود به جلو بیاورید، در همان جا محکم و فیکس قرارش دهید و بعد از روی گوش‌هایتان روسری را رد کنید و در پشت آن را ببندید. اگر می‌خواهید زیبایی مینی اسکارف شما در تمام حالات بالا بیشتر جلوه کند پیشنهاد ما این است که از اکسسوری‌های دیگر مانند گردنبد، دستبند و یا انگشتر هم برای تکمیل استایل خود استفاده کنید.

انتخاب مینی اسکارف به عنوان پوشش یک انتخاب ترندی، شیک و کلاسیک است از آن غافل نشوید. مینی اسکارف ها همان روسری‌ها با قواره کوچک هستند، اندازه این روسری‌ها معمولاً 75 در 75 سانت و به شکل مربع است که هر از چند گاهی دنیای مد روسری به آن‌ها روی می‌آورد. این روسری‌ها با ظاهر بامزه خود استایل منحصر به فردی می‌توانند ایجاد کنند اما همیشه همه چیز مورد پسند همگان نخواهد بود. کاربرد ویژه آن‌ها به عنوان روسری است، اما به علت سایز کوچک اغلب به عنوان دستمال گردن هم استفاده می‌شود و یا حتی بعضی اوقات آن را به دست نیز می‌بندند.

خرید مینی اسکارف مادام بلا شال دخترانه روسری دخترانه

روسری دخترانه

نوعی روسری نخی است که نه تنها کیفیت را از آن احساس خواهید کرد، بلکه لطافت و دوام کافی را هم از آن خواهید دید. مطمئن باشید هیچ چیز اندازه یک خرید روسری کودکانه زیبا دخترتان را خوشحال نمی کند. اگر به دنبال هدیه مناسب برای کادو تولد بچگانه هستید به گزینه روسری بچگانه حتما مینی اسکارف فکر کنید. برای فصل تابستان و زمستان و هم‌چنین موقعیت‌های مختلف، از جنس‌های مختلف روسری استفاده می‌شود. این مدل در عین سبکی، بسیار خنک است و خیلی خوب روی سر قرار می‌گیرد. روسری‌های زمستانی، از پارچه‌های ضخیم و بافتنی طراحی می‌شوند که سر را کاملا گرم نگه می‌دارد.

نمونه مجلسی این طرح مانند سایر نمونه ها از پنبه، یاخما، حریر و تور ساخته شده است. مدل های نخی این کار را می توانید در پارچه های نخی و کرپ در فروشگاه های سراسر کشور پیدا کنید. دنیای رنگارنگ روسری، گزینه‌های زیادی پیش روی شما قرار می‌دهد.

شما می‌توانید مدل های جدید روسری دخترانه را با قیمت مناسب و تنوع زیاد در طرحهای فانتزی و عروسکی و مارک با رنگبندی شاد و روشن در فروشگاه اینترنتی لیموشاپ مشاهده و با خیالی آسوده خریداری نمایید. گاهی یک نقاشی فانتزی شده طرح و نقش نهایی یک روسری را تشکیل می ‌دهد. اما در ایده ‌های جذاب ‌تر فرم نقش ‌و نگارها، فضاهایی خلاقانه در طرح ‌هایی انتزاعی به خود می ‌گیرند.

قیمت شال و روسری عمده

مینی اسکارف می تواند هم به شکل ساده و تک رنگ باشد و در انواع رنگ مانند مینی اسکارف مشکی، مینی اسکارف سفید، مینی اسکارف یاسی، سبز، آبی و … موجود می باشد. یا می توان مینی اسکارف طرحدار مانند مینی اسکارف بابونه، مینی اسکارف پلنگی، مینی اسکارف زنجیری، مینی اسکارف سنجاقک و … را انتخاب کنید. فراموش  نکنید که روسری های طرح دار همراه با طرح ریز، جذاب تر به نظر رسیده و ست  کردن آنها با لباس و مانتوی ساده و بدون طرح، نتیجه بهتری خلق خواهد کرد.

  • گاهی هم قرار است با حس و حال یک نوجوان پرشور و حرارت در خیابان ها قدم بزنند.
  • دخترخانم ‌ها به ‌دنبال پوشش ‌هایی جوان ‌پسند هستند و برای این منظور نیاز به انواع روسری دخترانه شیک دارند.
  • یکی از ایده آل ترین قسمت پوشاک برای ساخت استایل بچگانه روسری هاست.
  • یعنی بعضی طرحها برای سنین کمتر قابل استفاده هستند و بعضی طرحها برای سنین بالاتر.
  • قطعا در انتخاب استایل نهایی خود حس و حال نوجوانی و جوانی را در نظر دارند.
  • صادرات روسری از ایران به کشورهای دیگر سالها انجام شده و می شود همچنین این روند موجب شده است تا صادر کنندگان سود فراوانی را کسب نمایند.

شما می‌توانید از روسری دخترانه جدید و ترند روز دنیا گرفته تا روسری دخترانه مشکی و ساده را به راحتی تهیه کنید. برندهای موجود در دیجی استایل نظیر چیبو، اچ اند ام، ایدکس، دبنهامز دست شما در انتخاب یک روسری زیبا و منحصر به فرد کاملا باز می‌گذارد. از شال و روسری دخترانه می‌توان در حفظ حجاب در شرایط لازم استفاده کرد.

روسری مینی اسکارف طرح شوالیه (

اولین مورد جنس پارچه روسری می باشد که اگر از کیفیت بالایی برخوردار نباشد ممکن است پس از مدتی نخ کش یا پاره شود. از طرفی اگر کیفیت جنس پارچه ای که برای تولید و دوخت روسری استفاده می شود بالا نباشد آن روسری به صورت مدام چروک شده و به طور مکرر نیاز به اتوکشی دارد همچنین با شست و شوهای مکرر رنگ خود را از دست می دهد. برای خرید شال و روسری دخترانه 3 نکته از اهمیت بالایی برخوردار است. اول سایز شال و روسری که بسته به سن کودک باید سایز مناسب برای ان انتخاب کرد.

روسری دخترانه

اگر مادر یک دختر جوان هستید و یا نه در قامت یک دخترخانم خوش ‌پوش به ‌دنبال یک استایل مناسب می ‌گردید، قطعا خرید روسری دخترانه مد نظر شما قرار دارد. اما حالا بیایید ببینیم که در این انتخاب به ‌ظاهر ساده چه نکات ریزی نقش بازی می ‌کنند. تمام محصولات فروشگاه اینترنتی لیموشاپ از جمله روسری های دخترانه دارای ضمانت بازگشت از خرید به مدت یک هفته هستند. مشتری می‌تواند بعد از دریافت روسری دخترانه، چنانچه تصمیم به تعویض یا پس دادن روسری خریداری شده خود را داشت با هماهنگی با پشتیبانی سایت اقدام به این کار نماید.

جنس های متنوع روسری دخترانه

یکی از طرح های قدیمی و پرطرفدار در بین همه خانم ها طرح پلنگی است. مدلی که هر خانومی یکی از شال یا روسری یا مینی اسکارف آن را در کمدش دارد. مدل های پلنگی در طرح های ریز و درشت و رنگ های متفاوتی مثل طوسی، کرم و قهوه ای تولید می شود. زبرا یا همان طرح گورخری از طرح های دیگه لوکس و با کلاس مینی اسکارف جدید بین خانوم ها هست.

روسری دخترانه

روسری های طرحدار فانتزی با رنگهای شاد، گزینه بسیار مناسبی برای دختران جوان هستند. این روسریها طرحهای کارتونی یا فانتزی دارند و با پوشیدن آنها کودک درون شادی از خود به نمایش می گذارید. روسریهای فانتزی دخترانه سیلوا همچون روسری آنشرلی، روسری جودی ابوت و … دختران معمولا لباس های اسپرت را برای مهمانی ها و روزمره خود به مجلسی ترجیح می دهند و برای ایجاد هارمونی و ست نمودن در کل استایل و تیپ خود باید به جنس و رنگ شال و روسری خود خیلی اهمیت می دهند.

روسری دخترانه

شال و روسری دخترانه در سایزهای مختلف با طرحها و اشکال مختلف تولید می شود تا همه ی سنین از 1 سال تا ن.جوان را تحت پوشش قرار دهد. اگر تصمیم تان را برای خرید روسری بچگانه به عنوان هدیه و کادو گرفته اید می توانید در هنگام خرید برای مان یادداشت بگذارید که روسری را برای شما رایگان کادو کنیم. همچنین اگر نیاز به مشاوره برای انتخاب قواره مناسب سن دخترتان دارید می توانید با پشتیبان فروشگاه کاشانه در واتس اَپ تماس بگیرید. در باسلام 4008 تا شال و روسری دخترانه مثل روسری فانتزی، روسری دخترانه، شال دخترانه وجود داره. اینجا می‌تونی با غرفه‌دارهایی از سرتاسر ایران صحبت کنی و مناسب ترین شال و روسری دخترانه را پیدا کنی.

روسری دخترانه

در این میان لازم است فاکتور قیمت روسری دخترانه را هم در نظر داشته باشید. خرید روسری دخترانه، یکی از دغدغه هایی است که دخترخانم ها دارند؛ زیرا آنها انتظار دارند بهترین و زیباترین روسری را خریداری کنند و از طرفی از این موضوع واهمه دارند که در این امر، با ناکامی هایی مواجه شوند. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین روسری را خریداری نمایید. مینی اسکارف های فانتزی در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شوند. معمولا از محبوب ترین طرح های فانتزی می توان به طرح ستاره ، پروانه ، آبرنگ ، قلب و طرح های هندسی اشاره کرد.

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

بازرگانی الکترونیکی؛ با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالا روید
انتقاد نات کوین: راهنمایی برای نقد و بررسی
توضیحاتی درباره شرط بندی انفجار: برون بردها و تکنیک‌ها
تمامی چیزهایی که بیاید درباره سایت شرط بندی بدانید
سیستم کنترل از راه دور: مفهوم و کاربردها
سیستم صوتی هوشمند خانگی: همه چیز که شما برای تجربه صوتی بی نظیر در خانه نیاز دارید
تماس با ما
همه محتویات این سایت توسط هوش مصنوعی و بر پایه داده‌های موجود در اینترنت تولید می‌شوند و هیچ مسئولیتی در قبال صحت آن پذیرفته نمی‌شود و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.