مشاوره کنکور ریاضی،تجربی،انسانی،هنر،زبان،تلفنی،تحصیلی

را افزایش دهید. با توجه به اینکه حدود 70درصد بدن انسان را آب تشکیل داده است؛ روزانه 8 لیوان آب بنوشید. همچنین آگاهی از نحوه درس خواندن صحیح، باعث می شود بازده مطالعه داوطلب در دروسی که دوست ندارد افزایش یابد و با لذت بیشتر آن ها را پیگیری کند. عدم آگاهی از روش های صحیح مطالعه برای کنکور، یکی از مواردی که باعث می شود کنکور برای برخی از داوطلبان ترسناک و دلهره آور به نظر برسد. یکی از روش های صحیح مطالعه برای کنکور، روش مطالعه پس ختام ( PQ4R) است. سلام ببخشید هنوز سازمان سنجش چیزی برای زمان و هزینه و ثبت نام ازمون عملی تربیت بدنی اعلام نکرده … سوال شماره 4 : سلام اقای موحد نژاد من تمام امیدم به شما بود برای انتخاب رشته ولی خب شما متاسفانه فرمودین امسال این کار را انجام نمیدهید و من به ناچار دنبال یک مشاور و یک فرد مورد اعتماد هستم برای انجام دادن این امر و از اونجایی که این روز ها خیلی ها را با هر سن و تحصیلات و موقعیت اجتماعی ادعا دارند که میتوانند در این زمینه ما را یاری کنند و حتی افرادی هم بودنند که با داشن چندین سال سابقه کار و پرداخت مبلغ زیادی خام حرف های این دست از دوستان شدند من تنها راهیی که به ذهنم رسید این بود که از شما راهنمایی بگیرم چند روز پیش از طرف موسسه قیاس با من تماس گرفتن برای شرکت در همایش انلاین انتخاب رشته و اقای هنرمند و معرفی کردند من اسم ایشون و شنیده بودم ولی باز هم هیچ اطلاعاتی ندارم که اعتماد به ایشون برای انتخاب رشته کار درستی هست و یا خیر اگر ممکنه و شناخنی از ایشون دارین من و راهنمایی کنین و اگر افرادی و میشناسین که خود شما هم قبولشان د ارین لطفا معرفی کنین خیلی ازتون ممنونم امیدوارم که همیشه در هر کجا که هستین همراه عزیزانتان حالتون دلتون خوب باشه و دانش اموزان همواره بتوانند از وجود شما و محبتتان بهرهمند شوند.

سلام وقت شما بخیر . تو این کتاب که بر اساس تحقیقات معتبر علمیه در مورد شیوه های افزایش تمرکز و رسیدن به ۱۰۰% تمرکز هنگام مطالعه بهتون آموزش میدیم تا هر ثانیه درس خوندن شما مفید باشه و زحمتی هدر نره. بررسی های من و همکارانم در گروه درس زندگی نشان می دهد، طراحان درس شیمی در کنار اساتید برجسته ریاضی بر اساس الگوریتمی خاص اقدام به طرح سوال می نمایند و هیچ عددی در این درس بطور اتفاقی در صورت مساله قرارداده نشده است. در ادامه به بررسی روش های صحیح مطالعه برای کنکور و به ارائه ی راه هایی برای افزایش تمرکز حواس می پردازیم. بعضی ها شاید با برنامه ریزی دقیق و سفت و سخت بتوانند عملکرد خوبی نشان دهند و بعضی ها فقط با ترسیم یک افق کلی و برنامه خیلی کلی بتوانند به نتیجه برسند و چه بسا اگر برنامه ریزی سفت و سختی وجود داشته باشد، اصلاً نتوانند به خواندن ادامه دهند. چه بسا بکارگیری یک سری نکات ساده، باعث شود سرعت فرآیند یادگیری افزایش و ساعات مطالعه ی یک درس کاهش یابد. جواب همه این سوالات بستگی به نحوه درس خواندن صحیح و افزایش تمرکز حواس دارد. دهم رو بل نیستم اگه دهم رو بخونم امتحانات یازدهم رو نمیتونم پاس کنم واگه یازدهم رو بخونم نمیفهمم چون پیش نیاز ها رو بلد نیستم ت رو خدا جواب بدید دارم از ناراحتی میمیرم، ؟

مشاوره ی کنکور رایگان

در دیماه سال دوازدهم مادربزرگم را از دست دادم و این مسئله باعث شد ساعت مطالعهام به روزی یک ساعت برسد و افت درسی پیدا کنم. از دلایل عمده ی آن عدم تمرکز و یا شیوه مطالعه ی نادرست است؛ این که دانش آموز نمی داند چگونه وارد مبحث درسی شود و چه مقدار زمان بگذارد؟ یکی از مشکلاتی که اکثر دانش آموزان و داوطلبان کنکور با آن مواجه هستند عدم تمرکز حواس و کنترل ذهن به مشاوران 100 کنکور 99 هنگام مطالعه است. این روش یکی از روش های مطالعه موثر، جهت افزایش بازدهی است. با نام اصلی سید علی سهیل میرصادقی روانشناس و نویسنده و مدرس دوره های رهبری,تغییر و تحول زندگی و تجارت در ۳۰ آبان ۱۳۶۰ در تهران در یک خانواده چهارنفره به دنیا آمده و دارای یک خواهر بوده و فارغ التحصیل رشته ی میکروبیولوژی می باشد. یک مورد دیگه اینکه، حتما حتما برنامه ریزتون رویادداشت کنید و در جایی که جلو چشمتون باشه نصب کنید. مرحله ی پیش خوانی: مرحله پیش خوانی شامل مطالعه ی کلی و اجمالی سرفصل های بخش مورد نظر، عناوین، تصاویر، خلاصه ی انتها و پاراگراف های ابتدایی و انتهایی فصل می باشد.

مرحله ی خواندن: در این مرحله، متن مورد نظر به دقت خوانده می شود. مرحله ی سوال کردن: پس از ایجاد یک دید کلی وقت آن است که از خود بپرسید فصل خوانده شده چه چیزی از من می خواهد؟ همچنین با معنا بخشی به متون خوانده شده، به تثبیت حافظه کمک می کنیم. تمرکز روی اشكالات و ضعفها باعث رفع موضوعی آنها می شود، با تفکیک مطالب مهمتر از کم اهمیتتر و خواندن یادداشت برداریهای خلاصه شده، به راحتی می توان سرعت مرور را افزایش داد؛ این کار همچنین باعث می شود اولویت بندی سوالات سخت و آسان کنکور برای پاسخ دهی در زمان مشخص هم راحت صورت گیرد. کار مهم دیگری که مشاور انجام میدهد، حفظ انگیزه شما برای رسیدن به هدف نهایی است. باید حواسمان باشد کیفیت مطالعه را همگام با کمیت مطالعه حفظ کنیم. این کتاب با آغازی گرم و صمیمی مخاطب را به خود جذب میکند و خواننده را مجذوب خود میکند.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

سیستم کنترل از راه دور: مفهوم و کاربردها
سیستم صوتی هوشمند خانگی: همه چیز که شما برای تجربه صوتی بی نظیر در خانه نیاز دارید
بازی انفجار: همه چیزی که باید بدانید
بازی انفجار: یک جذابیت جدید در دنیای بازی‌های آنلاین
دفتر کار درسی: ابزار اساسی برای موفقیت تحصیلی
Exploring Real Estate Canada: A Guide to Property Investment
تماس با ما