مشاوره و برنامه ریزی آنلاین کنکور

💫 مشاوره کنکور ۱۴۰۰ - دریافت مشاوره تلفنی کنکور ( شبانه روزی ) - مشاوره تحصیلی کنکور - مرکز مشاوره آویژه بیشتر بار درسی رو خود دانشجو باید متحمل بشه و تلاش کنه تا مدیر، پزشک یا مهندس موفقی بشه شماها طوری حرف می زنید که انگار استاد می تونه معجزه کنه من مهندسی برق قدرت شریف می خونم و قبولم دارم که استادها ضعیفند اما با همون روشهایی که سینا تهرانی برای مطالعه درسها بهمون یاد داده بود دارم هم درسمو می خونم هم نمره خوبمو می گیرم هم پژوهش و تحقیق های علمیمو انجام می دم دلمم به استادای دانشکده خوش نیست چون اونا اگه ادمهای موفقی بودند نمی اومدند برای ساعتی 80 هزارتومان حق التدریس صبح تا شب درس بدند. من سال ۹۹ درسمو تموم کردم و یه کنکور دادم اونسال و ی کنکورم ۱۴۰۰ بدون هیچ مطالعه و خوندنی.. یک وسوسه که اکثر پشت کنکوری ها با آن مواجه می شوند، این است که آیا بازم هم برای سال آینده درس بخوانم و در کنکور شرکت کنم یا نه. چون درسنامه های کتاب زیست شناسی فاگو طولانی و سنگین هستند و برای اواسط سال توصیه نمیشن. سلام سوالی داشتم.من نظام قدیم هستم و این چند وقت رو از کتاب و درس دور بودم ..اگر بر فرض ۱۴۰۰ نظام قدیم داشته باشد از نظر شما چه کنکوری را با توجه به موقعیت خودم بدم..چون کتاب های نظام جدید رو هیچ اشنایی ندارم و از طرفی پیدا کردن منابع مناسب و اشنا شدن با تست ها و کتاب ها داستانی دارد برای خودش!!!برای این زمان و من ..و از طرفی دیگر من باید کار کنم برای تهیه منابع جدید و وقت من گرفته خواهد شد تا حدودی!!!ولی کتاب های نظام قدیمم بهترین منابع رو دارم و تا حدودی میدونم چه خبره !ولی بازم به نظرتون حتی اگر من وقتم گرفته شود حتی زمان پیدا کردن منابع مناسب(!

مشاور کنکور هدف

یک دانش آموز یا داوطلب، به عنوان مثال در کنکور تجربی، باید بیش از ۴۰۰۰ صفحه کتاب درسی را برای موفقیت در کنکور مطالعه کرده و علاوه بر این برای هر درس حداقل یک کتاب تست نیز از بین بهترین کتاب های کنکور تهیه کرده و بر بیشتر مطالب درسی این کتاب ها و تست ها تسلط کافی داشته باشد تا بتواند در جلسه کنکور طی حدود ۴ ساعت بهتر از سایر رقبا ظاهر گردد، اما چگونه؟ وقتی ظرفیت کل رشته پزشکی در تمامی دورههای روزانه، ظرفیت مازاد و پردیس بین الملل جمعا حدود 5000 نفر بیشتر نیست اما سالانه بیش از پانصد هزار نفر برای کسب رتبه برتر و قبولی در رشته تاپ پزشکی به رقابت می پردازند یعنی فقط یک درصد امکان قبولی و خارج شدن از آزمون دشوار کنکور و دهانه بسیار باریک این قیف را خواهند داشت! سلام من مهندسی صنایع شریف می خونم و هنوز ترم چهارم هستم اما خیل سرخورده شدم انتظار داشتم با یک دانشگاه با کیفیت و عالی مواجه بشم اما خیلی خورد تو ذوقم البته هنوز بطور جدی وارد درسهای تخصصی دانشکده نشدم اما در حد همون چند واحدی هم که گذروندم استادا کیفیت بالایی نداشتند و کاملا آدم احساس می کنه که اینا حتی جاشون در دانشگاه آزاد شهرهای دور هم نیست چه برسه که استاد دانشگاه شریف بشند.

متاسفانه من هم مثل آنهایی که تعریفشان را پیش از ورود به دانشگاه شنیده بودم، حالا سرخورده شده ام و آنچنان جای پیشرفتی در اینجا نمی بینم. من دانشجوی فیزیک شريفم با تکیه بر توانایی های خودم قبول شدم و نه معلم خصوصی داشتم و نه مشاور کنکور چه نوع بدش و چه نوع خیلی عالی و گرونش مثل سینا تهرانی که شنیدم تلاش می کنه هرچی بچه خنگ اما پولداره بفرسته دانشگاههای خوب. مدل مشاوره برنامه ریزی تحصیلی SWOT که با ابتکار این مشاور کنکور تهران وارد برنامهریزی کنکور شده بر پایه مدل برنامهریزی دیوید است و روشی تضمینی است. لازم به ذکر است در گذشته اکثر مردم بر این باور بودند که وظیفه ی مشاوره تحصیلی ایجاد انگیزه و امید به مخاطبان است اما به مرور زمان مشخص شد که این عقیده کاملا اشتباه بود امروزه مشاوره موفقیت در کنکور سراسری بسیار گسترده و مفهومی تر شده به گونه ای که مشاوران باید نه تنها ایجاد انگیزه کنند بلکه باید در زمینه های استعداد یابی ،پرورش حافضه ، روش های مطالعاتی صحیح ، منابع کنکور سراسری ، تست زنی سریع و آشنایی کامل با ثبت نام دانشگاه ها و انتخاب رشته های دانشگاهی و .. تسلط کافی داشته باشد تا بتواند در موفقیت داوطلبین شرکت در کنکور مؤثر واقع شود.

سلام بحث جالبی رو شروع کردید من هم رشته مهندسی برق مخابرات شریف می خونم و باید عرض کنم که یکی از معایب کلاس ها (و یا شاید مزیت! برای برخی) تمرکز بیش از حد بر بحث های تئوریک هستش که با مشاهده و تجربه عملی همراه نیست. من در مورد همه مدارس نمی توانم نظر بدهم اما در مورد مدرسه خودمان باید بگویم، هرکس که از بیرون به دبیرستان ما نگاه می کرد؛ تصورش این بود که من در یکی از بهترین دبیرستان های کشور تحصیل می کنم اما اگر بخواهم از صفر تا بیست به مدرسه مان نمره بدهم قطعا نمره ای زیر ده خواهم داد. من می خوام به وضعیت کلاس ها، اساتید و امکانات آموزشی دانشکده خودمون و دانشگاه شریف اشاره کنم. ضمن آنکه مدرسه اهداف مشخصی برای رشد و تعالی دانش آموزان و نیز موفقیت آنها در کنکور نداشت برای همین اغلب بچه ها، بیرون از مدرسه یا مشاور تحصیلی داشتند و یا در کلاسهای دبیران کنکور شرکت می کردند.

علاقه به مشاور کنکور

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مشاوره کنکور ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

سیستم کنترل از راه دور: مفهوم و کاربردها
سیستم صوتی هوشمند خانگی: همه چیز که شما برای تجربه صوتی بی نظیر در خانه نیاز دارید
بازی انفجار: همه چیزی که باید بدانید
بازی انفجار: یک جذابیت جدید در دنیای بازی‌های آنلاین
دفتر کار درسی: ابزار اساسی برای موفقیت تحصیلی
Exploring Real Estate Canada: A Guide to Property Investment
تماس با ما