خرید بک لینک معتبرترین وبسایتهای فارسی زبان راش وب

برای پیداکردن لینک‌های شکسته باید از ابزار یا اکستنشن‌های مخصوصی استفاده کنید. برخی از مقاله‌هایی که مورد استقبال مخاطبان قرار می‌گیرند، آن‌هایی هستند که درباره موضوعی نظر شخصی داده‌اند و از تجربه و عقایدشان مطلبی منتشر کرده‌اند. دقیقا یکی از مواردی که باعث می‌شود محتوایی توسط دیگران لینک دریافت کند و در جاهای مختلفی منتشر شود، نظرات و توصیه‌های خود نویسنده است که باعث شده است آن مطلب اعتبار و ارزش ویژه‌ای پیدا کند. همیشه ساخت بک لینک های دانشگاهی (edu) برای مدیران سایت ها و سئوکاران امری دشوار و ایده آل بوده و هست. شاید شما هم روزی به دنبال بک لینک های دانشگاهی بوده ای، درست حدس زدیم؟؟ 🙂 بک لینک های دانشگاهی و بخصوص رپورتاژهای دانشگاهی را نمی توان به سادگی ساخت و از بسیاری از سایت های edu نمی توان بک لینک گرفت. (چون این سایتها مثل بقیه سایتها خدماتی و شخصی و یا مربوط به شرکت خصوصی نیستند و عموما زیر نظر دولتها هستند).

این مطلب به گونه‌ای طراحی شده تا شما را سریعاً در مسیر درست جلو ببرد و به هدفتان برساند. با این کار گوگل سایت لینک شده را یک سایت نامناسب با محتوای بیهوده و بی هدف تصور میکند که این کار روی سئو سایت شما تاثیر نامطلوبی میگزارد. هدف از این نوی لینک سازی در صفحات داخل سایت به صورت هدفمند بوده است . لینک سازی خارجی که در اصطلاح به ان بکلینک گفته میشود لینک هایی هستند که به یک دامنه اشاره میکنند .

بررسی کلمات کلیدی سایت و رتبه آن‌ها در گوگل

گفته‌های زیادی راجع به اینکه ماکزیمم لینک‌های خارجی که می‌توانیم در هر صفحه استفاده کنیم چقدر است وجود دارد. برخی از منابع گوگل اعلام کرده‌اند که محدودیت لینک برای هر صفحه 100 لینک است. برای همین تلاش کنید که تعداد لینک‌های مورد استفاده‌ی خود را در حدی منطقی (کم‌تر از 100 عدد) نگه دارید. در واقع فقط کافی است آدرس سایتی که می‌خواهید را وارد کنید و نوع لینک‌هایی که می‌خواهید به شما نشان داده شود را مشخص کنید. نتایج به شکل یک لیست کامل از تمامی لینک‌های inbound و outbound و همچنین انکر تکست‌های مربوط به آن‌ها نشان داده خواهند شد.

در بحث لینک سازی خارجی، شما به موضوع بک لینک های فالو و نوفالو برخورد خواهید کرد و قطعا به تعداد دفعات خیلی زیادی این کلمات را خواهید شنید. البته امروزه به شدت محتوا مهم است و اگر مثلا چندین وبلاگ با محتوای بی کیفیت دارید، قطعا مفید نخواهند بود. شما می توانید با تولید محتوای مناسب و لینک سازی به سایت خودتان از وبلاگ ها برای لینک سازی خارجی استفاده کنید.

در یک سال گذشته ارزش افغانی در مقابل دلار بارها روند صعودی داشته است. جایگزین کردن لینکی که دیگر کار نمی‌کند با یک منبع با ارزش و معتبر باعث می‌شود که هم لینکی ارزشمند داشته باشید و هم سئوی سایت شما بهبود یابد. با نمایش محتوا و نام سایت خود به مخاطبان در فضا مجازی، ممکن است دیگر کاربران نیز محتوای شما را برای مخاطبان خود به اشتراک بگذارند و از این رو بین شما ارتباط و تبادل صورت می‌گیرد. Page Authority یک امتیاز است که توسط سایت Moz طراحی شده است و پیشبینی می‌کند که یک صفحه در لیست نتایج گوگل در چه رتبه‌ای قرار خواهد گرفت. دامنه‌ی این امتیاز از 0 تا 100 بوده و هر چقدر عددش بزرگتر باشد، به معنی شانس بیشتر برای کسب رتبه بالاتر است. برای این‌که بتوانید اهمیت لینک بیلدینگ در سئو را متوجه شوید باید درباره اصول لینک‌ها را بدانید.

اینفوگرافیک یکی دیگر از روش های دریافت بک لینک طبیعی است
در این روش شما با ساخت یک عکس گرافیکیِ ارائه دهنده آمار واقعی و مفید، از سایت های دیگر لینک دریافت میکنید. در گذشته و زمانی که گوگل در الگوریتم های شناخت بک لینک مفید بسیار ضعف داشت، وبمستران با استفاده از این روش، یعنی ثبت لینک سایت خود در دایرکتوری ها به صفحات اول گوگل راه پیدا میکردند. Pbn یکی از خطرناک ترین روش های لینک بیلدینگ مصنوعی است و در صورتی که گوگل متوجه آن شود سایت شما و وبلاگ هایتان را جریمه میکند، پس بهتر است در صورت آشنایی نداشتن با این موضوع، به سراغ این نوع لینک بیلدینگ نروید. این تبادل میتواند در یک صفحه از هر دو سایت و یا در مقالات اتفاق بیوفتد. این تبادل لینک، لینک سازی کلاه سیاه محسوب نشده و از نظر گوگل دارای ارزش است.

بعد از اینکه چند وقتی از راه اندازی سایتتان می گذرد، بستگی به شرایط مختلف و نیازهای مختلف سایت خود، نیاز به لینک سازی در فضاهای مختلف دارید. بک لینک های متنی بک لینک های دریافتی با استفاده از کلمه کلیدی یا همان انکرتکست بوده و لینک هایی قابل کلیک هستند که در داخل متن، های‌لایت شده و برجسته به نظر می رسند و با کلیک روی آنها صفحه وب مورد نظر باز می شود. کلمات موجود در انکرتکست به موتورهای جستجو کمک می کند تا رتبه بندی صفحه در حال بارگذاری را تعیین کنند.

یکی دیگر از روش های بک لینک گرفتن رایگان ، لینک سازی در فروم ها یا انجمن هاست. فروم ها همانند سایتهای پروفایلی امکان ویرایش پروفایل را به شما میدهند بعلاوه شما می توانید در فروم هایی که مرتبط با زمینه کاری شما هستند مطالبتان را رپورتاژ بکنید که ارزش بسیاری دارد. همچنین در فروم ها می توانید به سوالات دیگران پاسخ بدهید و یا تایپیک ایجاد کنید. مثلا اگر کسی تایپیکی ایجاد بکند  و بخواد که نحوه تشخیص عسل اصلی از تقلبی را بداند ما میتوانیم زیر آن تایپیک او را راهنمایی بکنیم و در پایان آدرس فروشگاه خودمان را بدهیم که این کار منجر به رتبه گرفتن سایت می شود. برای اینکه یک مسیر حرفه‌ای برای تولید محتوا وب سایت‌تان داشته باشید در قدم اول باید مشخص کنید که قصد استفاده از کدام روش لینک سازی در خارج از سایت را دارید؟!

لینک‌سازی از طریق انتشار رپورتاژ، لینک پرومکس، پست‌های مهمان، لینک‌سازی در فروم‌ها و دایرکتوری‌ها و … روش‌هایی هستند که پیش‌گیرندگان استراتژی کلاه خاکستری در لینک‌سازی خارجی از آن استفاده می‌کنند. ساختن ارتباطات مفید‌سایت‌های دیگر متوجه می‌شوند که شما به آن‌ها لینک داده‌اید؛ به‌این‌ترتیب، نیمی از راه ارتباط با یک ‌سایت معتبر، پیموده شده است. مطمئن باشید که آن‌ها نیز شما را زیر نظر می‌گیرند و درصورتی‌که محتوایی باکیفیت و مفید برای آن‌ها داشته باشید، به شما بک‌لینک می‌دهند. این اتفاق، علاوه بر مزایای سئویی‌، به گسترش روابط شما و همکاری‌های بیشترتان منجر می‌شود. به‌ویژه اگر تاثیر لینک شما بر سئوی سایت آن‌ها بالا باشد، احتمال اینکه آن‌ها در این همکاری شرکت کنند، بیشتر خواهد بود؛ چراکه قطعا به دنبال دریافت لینک‌های بیشتر از شما هستند.

در ابتدا این ابزار به خوبی به کاربران و خود گوگل کمک میکرد اما پس از گذشت مدت کوتاهی، وبمستران و مدیران سایت ها، سعی در دور زدن آن کردند. به این صورت که به جای گرفتن لینک طبیعی از سایت های دیگر، خود اقدام به ساخت بک لینک مصنوعی کردند. قبلا و در مقاله آموزش تولید محتوا گفته شد که مهم ترین عامل برای افزایش رتبه شما در نتایج گوگل و سئو، از نظر خود گوگل؛ محتوای سایت شما است. در آموزش سئو خارجی گفتیم که اعتبار یک سایت توسط گوگل از خارج از سایت شناسایی میشود.

افراد زیادی تصور می‌کنند که لینک سازی داخلی در سئو تاثیر ندارد ولی این یک اشتباه بسیار بزرگ است؛ زیرا لینک سازی داخلی در سئو سایت بسیار اهمیت دارد. لینک های داخلی آدرسی شبیه لینک اصلی سایت دارند که در ادامه لینک اصلی اضافه شده است. لینک های خارجی لینک‌ هایی هستند که به دامنه‌ های دیگری ارجاع داده می‌شوند.

پس با توجه به اهمیت لینک سازی , مهم ترین کلمه کلیدی و همخانواده را نوشته و به عنوان انکر تکست به صفحات هدف خود لینک بدهید تا از این طریق گوگل و کاربران به مسیر لینک شده هدایت بشوند . با ساخت لینک برای یک وبسایت میتوان ان سایت را برای گوگل مهم در نظر بگیریم همان طور که گفتیم  لینک سازی به دو دسته  داخلی و  خارجی تقسیم بندی میشود  . موتور های جست و جو گر با توجه به لینک هایی که به سایت شما داده میشود میزان اهمیت سایت شما را افزایش میدهند .

در واقع برند شما تنها کلمه کلیدی هست که هیچ وقت پنالتی نمیشه زیرا هیچ کس دیگری نیست که گوگل آن را جایگزین شما بکند. برای استفاده از لینکدین ابتدا یک حساب کاربری تعریف کنید که شامل ایمیل و رمز عبور می باشد. در مرحله بعد لوکیشن خود را انتخاب بکنید که ما در اینجا مثلا تهران را انتخاب می کنیم. منظور از کانکشن همون فالور است که در لینکدین به آن کانکشن می گویند. کافی است در قسمت مشاهده پروفایل ، پروفایل خود را بروز رسانی بکنید.

استراتژی‌های لینک سازی خارجی

در لینک بیلدینگ مصنوعی (link building)، مهم ترین موضوع رفتار طبیعی است. خودتان را به جای گوگل بگذارید و به این موضوع فکرکنید که در صورت ایجاد چه اتفاقی ممکن است به سایت ها و مدیران شک کنید. از زیاده روی پرهیز کنید و این نکته را به خوبی درک کنید که در سئو سایت، ارزش محتوای مفید بسیار بیشتر از لینک سازی خارجی است. لینک سازی خارجی یا اکسترنال لینک، به ساخت لینک در خارج از وب سایت گفته می شود که تاثیر بسزایی در سئو خارجی سایت دارد. لینک سازی خارجی را با چندین روش می توان انجام داد مثل خرید بک لینک، لینک سازی در فروم ها، لینک سازی کلاه سفید و کلاه خاکستری. کیفیت و کمیت لینک‌های خارجی که شما مورد استفاده قرار می‌دهید مهم است.

راش‌وب‌، مشاور برندینگ و بازاریابی رسیدن شما به اهدافتان در حوزه اینترنت را تضمین می کند. محمد امیر نوری، استاد اقتصاد در دانشگاه کابل، ورود کمک‌های بین‌المللی را به افغانستان را یکی از موارد می‌داند. آذرخش حافظی، رئیس پیشین اتاق‌های تجارت افغانستان، می‌گوید که الزاماً قوی بودن افغانی به معنی رونق اقتصادی، کاهش فقر و به معنی ایجاد شغل در کشور نیست. همچنین خودتان ، برندتان را با رقبایتان مقایسه نکنید و سعی در خراب کردن آن ها نداشته باشید. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت مهام پردازش آرمان می باشد.

اما زمانی این روش به یک روش کلاه سیاه تبدیل میشود که شما با استفاده از ممبر های فِیک و مجازی اقدام به ساخت لینک و یا اشتراک گذاری برای پست های خود میکنید. البته فهمیدن این موضوع توسط گوگل به سختی اتفاق می افتد و این یکی از ضعف های گوگل است. با ارزش ترین لینک یک سایت از نظر گوگل، لینک موجود در محتوا (CONTENT) آن سایت است. اگر لینک سایت شما در پاراگراف اول یک محتوا باشد از ارزش بسیار بالاتری برخوردار خواهد بود.

در اینجا نیز برای خرید بک لینک باید دقت و توجه کافی به خرج داده و انتخاب بک لینک از هر منبعی، لزوما موثر نخواهد بود. حتی گاهی اوقات با خرید اشتباه بک لینک، بدتر به سئو و شرایط وب سایت خود، صدمه خواهید زد. صفحاتی که بیشترین بازدید و طولانی‌ترین مدت زمان متوسط را دارند، بهترین انتخاب برای لینک سازی داخلی و ایجاد لینک داخلی به شکل اصولی و کاربر پسند هستند. بدون شک می‌ توان گفت مهم‌ترین بخش و صفحه هر سایت، صفحه نخست آن است‌. در این روش صاحبان سایت‌ها هستند که لینک‌هایی را به سایت خود ارجاع می‌دهند. در کل به هر روشی که صاحبان سایت بتوانند با خواست خود از سایت‌های دیگران لینک دریافت کنند، لینک سازی دستی یا مصنوعی انجام شده است.

در بسیاری از سایت های خارجی به وفور یافت می شود که در آنها اشاره شده که با انتشار مطالب در توییتر و فیس بوک در صورتی که محتوای ارزشمندی را تولید کرده باشید میتوانید بازدید بسیار خوبی را برای سایتتان رقم بزنید. در واقع در فیس بوک هر انتشاری که برای URL شما انجام میگیرد یک امتیاز محسوب می شود و باعث می شود که موتورهای جستجو آن مطلب را در لیست جستجوی محبوب تر قرار دهد. وقتی از بهترین اقدام ها صحبت میکنیم منظور این است که با توجه به لینک سازی رقبا ، باید سعی کنید که بهتر از آنها لینک بسازید و یا به اندازه آنها لینک سازی خوبی داشته باشید. دیدن لینک سازی رقیبان به شما کمک خواهد کرد درک بهتری برای انجام روشهای لینک سازی پیدا کنید، ببینید در دسته بندی شغلی شما، رقبا در چه سایت هایی بک لینک می سازند و از چه روشهایی برای ایجاد بک لینک استفاده می کنند. کسانی هم که استراتژی کلاه خاکستری را پیش می‌گیرند، علاوه بر تلاش برای کسب لینک به‌روش‌های طبیعی، سعی در ساخت لینک به روش‌هایی که طبیعی جلوه کند نیز دارند.

  • خرید بک لینک برای بسیاری از مشاغل جذاب ترین گزینه است، به ویژه اگر خرید بک لینک باعث شود که به خاطر قرار گرفتن در رتبه های برتر جستجو، درآمد زیادی کسب کنند.
  • هرچه این این تایید ها که از وبسایت های دیگر میگیرید بیشتر باشد اهمیت وبسایت شما برای گوگل بیشتر و بیشتر میشود.
  • در مقاله لینک سازی خارجی چیست ، یکی از اصلی ترین موارد ساخت لینک در وب سایت هایی است که از اعتبار بالایی برخوردار هستند.
  • در ادامه به طور نسبتا خلاصه اما مفهومی به لینک سازی داخلی میپردازیم و توضیح کامل آن را در مقاله دیگری به شما میدهیم.
  • گاهی ممکن است یک سایت اصلا بک ‌لینک نداشته باشد یا تعداد آن‌ها محدود باشد، در این صورت نیز احتمال گرفتن لینک از طرف آن سایت خیلی کم است.
  • فراموش نکنید که لینک سازی خارجی ، یک فرآیند زمان‌بر است که پیش از هر چیز باید بر توسعه روابط انسانی و کاری شما با دیگر ‌سایت‌ها و نیز بهبود تجربه کاربری، متمرکز باشد.

داخل این دوره آموزشی ما به طبیعی ترین حالت ممکن لینک سازی را به شما آموزش خواهیم داد. به لینک هایی که از یک سایت به وبسایت شما داده می شود بک لینک گفته می شود. باید بگویم که دقیقا ما هدفمان همین است که با کمترین هزینه (منظورم از هزینه اینجا زمانی است که صرف ساخت لینک بلیدینگ می کنید است) بتوانید لینک بلیدینگ خیلی قوی برای سایت خود داشته باشید. الگوریتم پاندا به دنبال جریمه سایت هایی است که به صورت اسپم لینک سازی می کنند می باشد و به راحتی آن ها را تشخیص می دهد. ما در این دوره به به صورت مفصل درمورد اینکه این الگوریتم چگونه شکاک می شود و به فکر جریمه شما می افتد و حتی علائم جریمه شدن سایت شما توسط گوگل را بررسی و صحبت کرده ایم.

علاوه بر این، باید از تکرارهای بی‌مورد و لینک سازی خارجی غیر کاربردی اجتناب کنید. پارامترهایی وجود دارد که روی نتیجه نهایی استفاده از لینک‌های خارجی در سئو تاثیر می‌گذارد. این موارد هم مربوط به لینک‌های Inbound می‌شوند و هم لینک‌های outbound.

یکی از معانی که می توان از وب سایت قدرتمند برداشت کرد این است که سایتمان در صفحه اول گوگل باشد. برای اینکه بتوانیم وب سایتمان را به صفحه اول گوگل آوریم چندین راه وجود دارد که یکی از این راه ها سئو وب سایت است. بهینه سازی سایت 200 فاکتور سئو دارد که در مقاله سئو چیست به بخشی از این 200 فاکتور اشاره کردیم.

همین موضوع باعث شده تا بعضی از سئو کاران برند سازی را یک نوع سئو خارجی بدانند. تمامی فرآیند ساخت لینک که در خود سایت انجام میشود لینک سازی داخلی است. در ابتدا باید بدانید که هدف لینک سازی داخلی در سایت چیست؟
سایت moz در مقاله لینک سازی داخلی خود عنوان کرد که؛ ما برای لینک سازی داخلی در سایت دو هدف داریم، یکی کاربر و دیگری گوگل. ما به طور کلی در سطح وب یک لینک سازی داخلی و یک لینک سازی خارجی داریم. هر دو اینها در بحث سئو سایت تأثیر دارند اما تأثیر آنها در قسمت های مختلفی است. در ادامه به طور نسبتا خلاصه اما مفهومی به لینک سازی داخلی میپردازیم و توضیح کامل آن را در مقاله دیگری به شما میدهیم.

وظیفه این الگوریتم جریمه سایت هایی بود که به صورت مصنوعی و بر خلاف قوانین گوگل اقدام به ساخت بک لینک کرده بودند. با رونمایی از این الگوریتم، سایت های بسیار زیادی مورد جریمه گوگل قرار گرفته و پنالتی شدند. ما در این مقاله به تمامی سؤالات موجود در ذهن شما پاسخ میدهیم و سعی شده تا پس از مطالعه کامل این محتوا، هیچ جای سؤالی در ذهن مخاطب در مورد آموزش لینک سازی باقی نماند.

  • گاها در سطح وب کلمه بک لینک و لینک را با تعاریف متفاوتی از هم متمایز میکنند اما در اصل این دو کلمه و تمامی کلمات گفته شده در بالا (لینک سازی، لینک بیلدینگ و…) دارای یک معنی واحد و مشترک هستند.
  • این لینک از مقالات پربازدید دارای رتبه در گوگل گرفته می‌شود و تاثیرگذاری به نسبت چشمگیری در رتبه‌بندی سایت‌ها دارد.
  • به طور مثال اگر میخواهید به صفحه ساخت فروشگاه اینترنتی در سایت خود لینک بدهید، قبل و بعد از لینک، از کلماتی مثل فروشگاه اینترنتی، فروشگاه ساز، کسب و کار آنلاین  و… به صورت جمله استفاده کنید.

در پایان این مقاله، به‌خوبی می‌توانید یکی از بهترین روش‌ها برای بهبود سئو سایت‌تان را به کار ببندید. در ادامه، می‌توان به این موضوع هم اشاره کرد که با افزایش بودجه کسب‌وکارها برای فعالیت لینک‌سازی خارجی در سال ۱۴۰۱، سهم بک‌لینک در سبد خرید آن‌ها تا حد زیادی ثابت بوده است. در لینک سازی خارجی هم دقیقا همین اصل وجود دارد زمانی که شما از سایت های خیلی خوب و خفن لینک دریافت کنید، می توانید نظر حضرت گوگل را به سمت خود جلب نموده و او را مجاب کنید که برای شما ارزش بیشتری قائل گردد. Backlink به لینکی گفته می شود که از یک سایت به سایت شما داده می شود. برای مثال اگر شما در حوزه طراحی سایت فعالیت داشته باشید و ما از سایت seoedu به شما یک لینک با کلمه کلیدی مورد نظر شما بدهیم، شما یک عدد بک لینک از وبسایت ما دریافت کرده اید. تا چند سال پیش، وبلاگ ها پربازدیدترین مکان ها در فضای مجازی بودند اما هنوز هم وبلاگ ها مورد استفاده قرار می گیرند.

البته اگر هم سؤالی داشتید که در این مقاله به جواب آن نرسیدید، میتوانید در قسمت نظرات سؤال خود را مطرح کنید تا متخصصان مدیریو به سؤال شما پاسخ بدهند. یکی دیگر از مهمترین سایتهایی که ما برای اشتراک مطالب سایتهای نوپا جهت ایندکس شدن سریع در نظر گرفتیم سایت ردیت می باشد که توصیه می کنیم حتما حتما از آن استفاده بکنید. یکی از مواردی که امروزه بسیاری از وب سایت ها و کسب و کار ها از آن استفاده می کنند و محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد، مطالب ویروسی است. مثلا در اینستاگرام می گویند با تگ کردن دوسانتان زیر این پست جایزه بگیرید. حالا که به صورت کامل با مفهوم لینک سازی خارجی آشنا شدید وقت آن است که به سراغ پیاده‌سازی یک فرایند حرفه‌ای لینک‌سازی از نوع خارجی برویم تا بهترین نتیجه را ایجاد کنیم. اگر به تازگی با دنیای سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت آشنا شده باشید، احتمالا عبارت لینک سازی خارجی یا همان External Link Building برای شما عجیب و غریب بوده و علاقه‌مند باشید تا به صورت دقیق‌تر با مفهوم آن آشنا شوید.

اگر می‌خواهید رویکرد حرفه‌ای داشته باشید و آنالیزهای‌تان دقیق‌تر باشد، بهتر است از Ahrefs استفاده کنید. این ابزار به شما اجازه می‌دهد که بتوانید به بهترین شکل بک لینک ها و کلمات کلیدی‌تان را تحلیل و مدیریت کنید. ابزار Google Analytics ویژگی‌هایی را به شما ارائه می‌دهد که به بهینه‌سازی لینک‌ها روی سایت کمک می‌کند. همچنین به کمک آن می‌توانید همه لینک‌های خارجی موجود در صفحات‌تان را لیست کرده و روی آن‌ها نظارت داشته باشید. ابزارهای دیجیتال مارکتینگ می‌توانند به سادگی لینک‌های خارجی را شناسایی کنند.

بنابراین اگر میزان لینک شما در صفحه محتوا های شما کمتر از ان چیزی است که تصور می کردید ، احتمالا محتوای بهتری ارائه نکرده اید. وقتی ربات های خزنده گوگل به سایتی سر می زنند تا آن را ایندکس کنند، تمام لینک های داخل آن را نیز بررسی می کنند. وقتی بک لینک شما در سایتی با تعداد صفحات بالا و فعال که مطالب جدید تولید می کند، قرار گرفته باشد، ربات های خزنده گوگل پس از ورود به صفحات سایت میزبان، وقتی به بک لینک شما می رسند وارد آن می شوند و صفحات شما را ایندکس می کنند. ما در راش وب علاوه بر ارائه کاملترین لیست بک لینک، این امکان را فراهم کرده ایم که با توجه به نیاز و اهداف شما استراتژی لینک سازی مورد نیازتان را فراهم کنیم. منظور از مزارع اسپم سایت هایی هستند که لینک خروجی بسیار زیادی دارند.

یعنی زمانی که لینک هایی را خودتان می‌سازید و به دیگر مطالب سایتتان مرتبط می‌کنید. برای محصولات خود یک دوره تست رایگان در نظر بگیرید و سرویس‌های خود را به طور رایگان در اختیار کاربران قرار دهید. این ایده باعث می‌شود مخاطبان شما در دایره مشتریان VIP قرار بگیرند و به انتشار مطلب درباره برند شما تشویق شوند و در نهایت از شما و خدماتتان نام ببرند. زمانی که برای تهیه محتواهای باکیفیت و داستان‌های برندتان وقت و هزینه صرف می‌کنید، باید مخاطبان خود را از وجود آن باخبر کنید. برای داستان و اخبار شرکت یک صفحه اختصاصی در سایت ایجاد کنید و از رسانه‌های معتبر و حمایت‌کننده بخواهید که درباره آن صحبت کنند و به شما لینک دهند.

در این روش باید دقت داشته باشید که عنوان خبر و همچنین مطالب در رابطه با آنها بسیار زیاد باشد. راه های دیگر استفاده از بازاریابی ویروسی استفاده از وبلاگ ها و ایمیل مارکتینگ می باشد. ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید. در واقع کل بحث های موجود در دنیای سئو وابسته به تست و آزمایش های مختلف می باشند، مهم این است که شما خلاق باشید و هر روز با ایده های جدیدتر وارد عمل شوید و آن را تست کنید. دقت داشته باشید که داشتن لینک های نوفالو زیاد می تواند حتی منجر به جریمه شدن شما باشد، پس از استفاده بی شد از حد و بدون استراتژی آن حتما خودداری کنید.

ما در این آموزش ساخت بک لینک های قدرتمند و رپورتاژهای دانشگاهی با کیفیت (که خصوصیات آن در تصویر میانی صفحه آورده شده) را از 0 تا 100 آموزش داده ایم. براساس تکنیک های سئو بک لینک های قوی ، واحدهای ارزش یک سایت هستند، زیرا موتورهای جستجو مانند گوگل بک لینک ها را به عنوان امتیاز مثبت برای سایت شما در نظر می گیرد. هرچه یک وبسایت بیشتر بک لینک داشته باشد، محبوب تر خواهد بود و در نتایج بالاتر نشان داده خواهد شد. در این پکیج استثنایی ما لیست +580 بک لینک قوی با دامین آتوریتی 90 تا 30 و با قابلیت درج لینک های فالو  و نوفالو را به شما وبمستر محترم ارائه می دهیم.

قبل از ساخت یا خرید هر بک لینک این نکته را در نظر داشته باشید که اگر لینک های شما پس از ایندکس شدن، به صورت ناگهانی حذف شوند به شدت برای رتبه سئو سایت شما مضر است و میتواند باعث کاهش رتبه شما شود. CITATION FLOW امتیازی بین 0 تا 100 برای تعداد بک لینک های سایت شماست. این امتیاز چیزی شبیه به پیج رنک گوگل است که نسبت به تعداد بک لینک های شما مشخص میشود و نه کیفیت آن. اما TRUST FLOW همانطور که از نامش پیداست، به، مورد اعتماد بودن بک لینک های دریافتی سایت شما اشاره دارد. این امتیاز نیز عددی بین 0 تا 100 است، هرچه این امتیاز بالاتر باشد به این معنی است که بک لینک های دریافتی سایت شما دارای اعتبار و کیفیت خوبی است. بر خلاف دامین آتوریتی و پیج آتوریتی، بالا بودن امتیاز اسپم اسکور خوب نیست.

در این روش افراد تلاش می کنند تا در رابطه با موضوع کار و هر مطالب دیگری که صاحب نظر هستند با یکدیگر به بحث و گفت و گو بپردازند. این گفتگو می تواند در رابطه با تجربیات کاری و همچنین به اشتراک گذاشتن نوشته هایشان نیز باشد که در برخی موارد باعث افزایش لینک سازی و ترافیک سایت می شود. همچنین می توانید در گروه های مرتبط کاری در شبکه های اجتماعی به دنبال افرادی بگردید که همیشه در حال شیر مطالب هستند و با آنها برای این منظور وارد همکاری شوید. حتما پیش از شروع لینک‌سازی خارجی، سایت را به لحاظ سئو داخلی و سئو تکنیکال بهینه کنید. بهینه نبودن سایت می‌تواند تمامی اقدامات و هزینه‌های شما را برای دریافت لینک هدر دهد و حتی شما را مشمول جریمه‌های گوگل کند. پس از بهینه‌سازی داخلی سایت به لحاظ محتوایی و تکنیکال می‌توانید اقدام به لینک‌سازی خارجی کنید.

زمانی که این لینک به صورت فالو یا همان دوفالو (Do Follow) باشد، صاحب سایت لینک دهنده به گوگل اعلام میکند که میتوانی از طرف من این سایت را دنبال کرده و اعتبار من را با آن شریک بدانی. ابتدایی ترین موضوع در مورد بک لینک ها که باید با آن ها آشنا شود، فالو و نوفالو بودن لینک است. به این ترتیب ما سعی کرده ایم تمامی نیاز ها و سؤال های موجود در ذهن مخاطب را جواب دهیم و همینطور باعث افزایش زمان ماندگاری کاربر (time on site) در سایتمان شده ایم.

لینک های خارجی بر سئو سایت و کسب رتبه بالا در گوگل تاثیر گذارند و لازم است هر سایتی از وبسایت های دیگر لینک دریافت کند. در قسمت قبل گفته شد که برای اطمینان از اینکه یک سایت برای لینک سازی خارجی مناسب است، باید لینک‌های موجود در آن را بررسی کنید. برای این کار می‌توانید از ابزارهای آنلاین و آفلاینی که در این زمینه وجود دارند استفاده کنید. یکی از محبوب‌ترین ابزارها برای آنالیز لینک، Link Analyzer Tool است. نرم افزاری رایگان که کافی است یک صفحه از سایت مورد نظر خود را به آن بدهید و این ابزار لیستی از لینک‌های موجود در آن سایت را به همراه انکر تکست‌های استفاده شده به شما ارائه می‌کند.

اگر یک محتوا ارزشمند باشد و طبق اصول تولید شده باشد، به راحتی ایندکس می شود و مورد توجه گوگل قرار می گیرد زیرا گوگل درمی یابد که محتوا به نیاز کاربر پاسخ کامل و خوبی داده است. در کنار این امر نباید از اهمیت لینک های خارجی غافل شد زیرا به حفظ جایگاه در موقعیت اول گوگل کمک می کند. سایت MOZ در یکی از مقالات خود به افزایش اعتبار دامنه (Domain Authority) توسط لینک های خارجی پرداخته است.

از این تکنیک می‌توان به‌عنوان یک راه برای افزایش اعتبار سایت یاد کرد. تفاوت این مبحث با لینک سازی داخلی، استفاده از یک سایت خارجی، با نام دامنه‌ متفاوت به‌عنوان ارجاع‌دهنده است. درحالی‌که بسیاری بر استفاده بی‌رویه از این تکنیک برای بهبود رتبه سایت خود در گوگل اصرار می‌ورزند، بیشتر کارشناسان، رعایت اصولی را در این کار، ضروری می‌دانند. یکی از بخش های مهم سئو که برای همه آشکار است، بحث لینک سازی خارجی سایت می باشد. زمانی که شما تمام فعالیت های سئو داخلی و تکنیکال را انجام دادید، نوبت به شروع لینک سازی خارجی یا بک لینک می شود. Backlink ها با توجه به نام جذاب و قدرتی که دارند می توانند برای سایت شما بسیار خطرناک باشند.

رسیدن این پول‌ها نیز باعث افزایش میزان اسکناس‌های افغانی نشد، به دلیل فرسوده بودن اسکناس‌های قبلی جایگزین آن شد و حجم افغانی در بازار ثابت ماند. در روزهای اخیر ارزش افغانی، واحد پول افغانستان، در مقابل دلار افزایش غیرمنتظره‌ای داشته است. با آغاز روند خروج مهاجران از پاکستان و ایران ارزش هر دلار آمریکایی در مقابل افغانی اخیراً حتی در حدود ۶۶ رسید که در ۸ سال گذشته بی‎‌سابقه بوده است. برای مثال اگر بخواهید سایت یک رستوران را لینک کنید، بین علامت‌های ” “ آدرس کامل سایت رستوران را همراه با HTTP آن قرار می‌دهید و انکسر تکست خود (برای مثال نام یک محصول یا نام کمپانی) را به جای YOUR TEXT HERE جای‌گذاری می‌کنید. روزانه تعداد بیشتری از شرکت‌ها و بازاریابان به وبلاگ نویسی می‌پردازند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله آموزش سئو را به صورت رایگان مطالعه کنید. در چند ماه اول راه اندازی سایت صرفا به تولید محتوای باکیفیت در حوزه کسب و خود بپردازید و انجام درست این کار باعث می شود گوگل یک درک صحیحی از موضوع سایت پیدا کند و سایت شما به درستی دسته بندی شود. پلان لینک سازی خارجی را می توان به صورت گسترده و در بسیاری از انواع دامنه ها انجام داد. لینک سازی در فروم، سایت، سیستم های وبلاگی، شبکه های اجتماعی، کامنت و لینک سازی به صورت رپورتاژ آگهی را می توان از روش های متداول آن دانست. بهتر است برای ساخت بک لینک ابتدا از رعایت نکات سئو داخلی و سئو تکنیکال مطمئن شویم.

اطلاع از اینکه از چه تکنیک‌های لینک سازی باید خودداری کرد و چگونه طبق مقررات گوگل عمل کرد از موضوعات مهمی هستند که باید همیشه به آن‌ها توجه داشت. لینک سازی خارجی به دو دسته مصنوعی (دستی) و  طبیعی تقسیم بندی میشود . اگر بدانید به چه تعداد بک لینک با کیفیت احتیاج دارید ، می توانید بهتر برنامه ریزی کنید و از تلاش خود ناامید نشوید.

نوفالو (Nofollow) و فالو (Follow) یا دوفالو (Dofollow) دو اتریبیوت (Attribute) در کدنویسی هستند که بر روی تگ a، قرار می‌گیرند. این دو ویژگی، برای گوگل مشخص می‌کنند که اعتباری از صفحه مبدا به صفحه مقصد برای رتبه‌دهی منتقل کند یا خیر. لینک‌های فالو این اعتبار را منتقل کرده ولی لینک‌های نوفالو آن را منتقل نمی‌کنند. داشتن یک دید واضح از سایت خود و همچنین رقبا و کسب اطلاعات در مورد لینک سازی آن ها به شما برای نوشتن یک استراتژی دقیق لینک سازی کمک خواهد کرد. دکتر لینک چک با پیمایش همه لینک‌های وب‌سایت شما می‌تواند تمامی لینک های ۴۰۴ را استخراج نماید. علاوه بر آن صفحاتی که در آن ها از این لینک ها استفاده شده هم قابل مشاهده است.

مهمترین قسمت در این فرم بیوگرافی است که باید اسم برند و کلمات کلیدی خود را در اینجا بیاورید. بعد پروفایل را ببینید و در قسمت اطلاعات پروفایل آدرس وب سایت خود را وارد بکنید. در سربرگ خانه دو تا لینک جلب توجه می کنند که با اولی می توانید پست کوتاه بفرستید و در قسمت دوم می توانید مقاله طولانی بنویسید. برای لینک سازی خارجی حتما برنامه ریزی کنید؛ چرا که در یک روز ساخت تعداد زیادی لینک برای گوگل مشکوک است. بهتر است روزانه 3 الی 4 لینک (تعداد لینک به میزان لینک سازی رقبایتان و استراتژی های وب سایتتان بستگی دارد) برای وب سایت خود بسازید. این لینک سازی باید در زمان های مختلف باشد تا الگوریتم گوگل به شما شک نکند.

سایت SEOEDU یک سایت معتبر است که اگر قصد خرید بک لینک یا خرید پکیج بک لینک این سایت را  داشته باشید به شما تضمین می دهد که این کار را با توجه به تمام اصول و قوانین فوق انجام خواهد داد. در صورتی که با لینک سازی خارجی آشنا نیستید می توانید از دوره آموزش لینک سازی خارجی مجموعه ما استفاده نمایید. برای ثبت پروژه خود جهت دریافت استراتژی های لینک سازی در وب سایت خود، کافیست با ما تماس بگیرید و یا فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان مجرب راش وب پس از بررسی وب سایت شما تماس بگیرند. پست مهمان، استفاده از اینفوگرافی، رپورتاژ و بک‌لینک‌های سایت‌واید از جمله روش‌های لینک سازی در سئو هستند.

همچنین این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا متوجه شوید رقیبان شما دقیقا چه کارهایی انجام می‌دهند. توجه داشته باشید که قبل از شروع لینک سازی، ابتدا سایت هایی که دارای اعتبار دامنه خوب هستند را جدا کرده و در آنها ثبت نام کنید. سعی کنید به سراغ سایت هایی که اعتبار دامنه آنها پایین است نروید زیرا تاثیر زیادی نخواهد داشت. اگر کمی جستجو کنید، سایت های ایرانی و معتبری را پیدا خواهید کرد که اعتبار دامنه و صفحه خوبی دارند و عمده فعالیت آنها در زمنیه تولید محتوا و وبلاگ است. افزایش ارزش افغانی حتی برای مردم عادی نیز در این روزها خوشایند نبوده است. چون چندان تاثیری برکاهش قیمت‌ها نداشته است و کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتقاد از این روند نوشته که دلار۶۶ افغانی است ولی قیمت یک لیتر سوخت همچنان ۸۰ افغانی باقی مانده است.

اما کم کم و با آپدیت الگوریتم های گوگل از ارزش این روش لینک بیلدینگ کاسته شد. حتی امروه ممکن است این روش لینک سازی باعث ضربه به رتبه سایت شما شود. البته ثبت سایت در دایرکتوری های مرتبط نتیجه برعکس دارد و میتواند باعث افزایش رتبه شما شود. مدیران سایتی که خود علاقه زیادی به تولید محتوا ندارند، راه حل این مدیران برای تولید محتوا، یا پرداخت پول در ازای دریافت محتوا و یا دریافت محتوا، در ازای بک لینک است. گوگل اعتبار یک سایت نزد مخاطبان را از محبوبیت شبکه های اجتماعی آن سایت متوجه میشود. اما برای اعتبار سنجی سایت در سایت های دیگر، به لینک های داده شده به آن سایت رجوع میکند.

در نظر داشته باشید که انتشار پست مهمان، چیزی متفاوت و اگر چه شبیه به خرید و انتشار رپورتاژ آگهی بوده و می‌توان از آن به عنوان یکی از روش‌های لینک سازی خارجی و دریافت بک لینک، نام برد. القای حس ارزش به مخاطبارائه لینک‌های خارجی معتبر و مفید، به‌طوری‌که واقعا به خواننده شما منبعی ارزشمند ارائه کرده و او را از جستجوی مجدد سفارش بک لینک در گوگل بی‌نیاز کنند؛ قطعا تجربه کاربری او را بهبود می‌بخشد. به‌این‌ترتیب، مخاطب قطعا احساس خواهد کرد که تولیدکننده محتوا برای او ارزش قائل شده است. در پی این احساس، احتمال بازگشت او در مقاطع دیگر نیز افزایش می‌یابد. علاوه بر این، مخاطبان قطعا در وبلاگ‌ها، وب‌سایت‌های شخصی و شبکه‌های اجتماعی‌شان به شما لینک خواهند داد.

هدف از سئوی وبسایت چیزی جز نمایش صفحات، مطالب و محتواهای سایت در نتایج برتر و به تبع آن بهبود ترافیک هدایت شده به سایت از موتورهای جستجو مانند گوگل نیست. بک لینک تمام صفحات از یک سایت معتبر می تواند سیگنال قوی ای برای گوگل باشد که صفحه هدف از اعتبار بالایی برخوردار است و می تواند برای نمایش به کاربر رتبه های بالاتری کسب کند. البته که تاثیر این بک لینک ها زمانی کاملا نمایان خواهد شد که سایت شما تمام فاکتورهای سئو را نیز رعایت کرده باشد و الگوریتم های گوگل را نقض نکند. از نظر گوگل سایت شما باید کاملا به صورت طبیعی و نه دست ساز، از سایت های دیگر لینک دریافت کند. گوگل از شما میخواهد تا حدی به سایت خود اهمیت دهید و آن را مخاطب محور طراحی کنید که سایت های دیگر، شما را به عنوان یک مرجع شناسایی کرده و از سایتشان به شما به عنوان منبع و … لینک بدهند.

شما در برخی از شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، میتوانید با انتشار پست های خود، اقدام به ساخت بک لینک کنید. در انجمن های مربوط به حیطه کسب و کار خودتان وارد شوید، به سؤالات پاسخ تخصصی دهید و در پاسخ به صفحات سایت خود لینک دهید. اصولا باید بیشتر لینک ها بر روی صفحه اصلی سایت شما باشد و مابقی به خوبی پراکنده باشند. درست است که بک لینک فالو اعتبار زیادی را به سایت شما می آورد اما به هیچ عنوان از بک لینک نوفالو صرف نظر نکنید. این را بدانید که اگر تمامی لینک های سایت شما به صورت فالو باشند گوگل به شدت به این مسئله شک میکند و میتواند باعث جریمه شما شود.

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

فرایند نورد گرم چیست؟
سایت بازی انفجار ایرانی: جایگاه و اهمیت آن در دنیای بازی‌های آنلاین
بازی انفجار ایرانی: سایت تخصصی با درگاه مستقیم
تفاوت تیشرت مردانه عمده فروشی با محصولات دیگر
معرفی مکمل کراتین بدنسازی: تقویت عضلات و افزایش قدرت
۱۰ جایگزین عالی برای واتساپ! ۱۰ جایگزین عالی برای واتساپ!
تماس با ما