meclassbanner

گوشی تاشو Galaxy Z Fold 4 با دسته الکترونیکی

[ad_1]

فرارو- طبق گزارش‌های اخیر، سامسونگ قصد دارد یک اسلات S-stylus را در گوشی تاشو سامسونگ گلکسی Z Fold 4 نصب کند.

به گزارش فراار، سامسونگ در آخرین رویداد خود از گوشی هوشمند Galaxy S22 Ultra رونمایی کرد. این گوشی با قلم محبوب S Pen عرضه شد که قبلاً در میان دستگاه های سری گلکسی نوت محبوب بود. اما به نظر نمی رسد که سامسونگ قصد داشته باشد قلم S را در انحصار S22 Ultra نگه دارد، زیرا گزارش جدید نشان می دهد که گوشی تاشو بعدی سامسونگ نیز دارای یک قلم S ویژه خواهد بود.

به گزارش سایت اطلاع رسانی TheElec، منابع گزارش دادند که غول فناوری کره جنوبی تصمیم گرفته است قلم S Pen را در گوشی تاشوی آینده خود به نام Galaxy Z Fold 4 نصب کند، همچنین گفته می شود این دستگاه در نیمه دوم سال 2022 عرضه خواهد شد.

استفاده از قلم الکترونیکی در گوشی تاشوی Samsung Galaxy Z Fold 4
همانطور که می دانید گلکسی زد فولد 3 در حال حاضر در بازار از S Pen Fold Edition و S Pen Pro نیز پشتیبانی می کند. اگرچه این مدل قابلیت استفاده از خودکار را دارد، اما می دانیم که خودکار باید جداگانه خریداری شود و در جعبه خرده فروشی دستگاه وجود ندارد. از طرفی این دستگاه جای خاصی برای قرار دادن دسته داخل کیس ندارد. برای حل این مشکل، کاربران گلکسی زد فولد 3 معمولا قاب‌هایی را قرار می‌دهند که قلم S را روی دستگاه نگه می‌دارد.

گزارش های اخیر حاکی از آن است که گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 از گوشی تاشو گلکسی زد فولد 3 جلوتر است. مدل قبلی، Z Fold 3.

به استثنای قلم S، گوشی تاشو Galaxy Z Fold 4 در مقایسه با Z Fold 3 تغییر چندانی در طراحی نخواهد داشت. گزارش جدید می گوید که Galaxy Z Fold 4 دارای صفحه نمایش داخلی پیچیده 7.56 اینچی خواهد بود. از سوی دیگر، اندازه صفحه نمایش بیرونی حدود 6.19 اینچ گزارش شده است. رندرهایی از Galaxy Z Fold 4 نیز اخیرا منتشر شده است که طراحی این دستگاه را برای کاربران آشکار می کند.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تعبیر خواب آنلاین با دسته‌بندی موضوعی
تعبیر خواب مار مرده از نظر قرآن
تعبیر خواب ببر نی نی سایت
خرید پرینتر: ابزار ضروری برای امور چاپ
بزرگترین نقل و انتقالات فوتبال در سال 2024
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر برای شما
تماس با ما