[ad_1]
می دانید که اولین قدم برای بسته بندی عالی به خلاقیت بستگی دارد. با این حال، شما باید مخاطب خود را درک کنید. به عنوان مثال، اگر بسته بندی برای کودکان طراحی شده است، باید آن را با عکس های کارتونی رنگارنگ و روشن کنید. اگر بسته بندی برای بزرگسالان است، باید بیشتر بر روی امکانات طراحی تمرکز کنید. باز هم بسته به نوع محصول بهتر است موضوع، سهولت استفاده و سایر ویژگی های محصول را در نظر گرفته و توضیح دهید.
شما باید بسته ای ایجاد کنید که مشتری را مورد علاقه خود قرار دهد و سپس او را با چیزی منحصر به فرد شگفت زده کند. در واقع، طراحی جعبه یک فرآیند طولانی برای موفقیت در خرده فروشی است. اگر بتوانید جعبه ای برای نمایش محصول ایجاد کنید، فروش برای شما آسان تر خواهد بود. یکی از بهترین دستگاه ها دستگاه پرکن ساشه است که به کمک این صنعت آمده است.
زیرا نمایش کالاها به خصوص در شرایطی که تعداد رقبا بسیار زیاد است بسیار مهم است. برای داشتن بسته بندی خاص و حرفه ای می توانید از تیم طراحان کمک بگیرید. تیم طراحان و بسته بندی بسته بندی های با کیفیت و حرفه ای را با توجه به نیاز شما توسعه و آماده می کند.
چگونه با طراحی بسته بندی جذاب فروش خود را چند برابر کنیم؟
ممکن است تعجب کنید که چرا وقتی محصول رقیب شما بیشتر می فروشد، محصول شما اینقدر کم فروخته می شود، حتی اگر کیفیت آن پایین تر از کیفیت شما باشد؟ آیا توجه کرده اید که یک محصول بد با بسته بندی خوب راحت تر از یک محصول خوب با بسته بندی بد فروخته می شود؟
بله، باورش کمی سخت است، اما تا اینجای کار بسته بندی تاثیر زیادی بر فروش محصول داشته است. بهتر است این موضوع را با یک مثال توضیح دهیم. فرض کنید می خواهید از دو فروشگاه اینترنتی مختلف لباس بخرید.
اگر محصول شما بسته بندی زیبایی داشته باشد، مشتری از خرید خود راضی خواهد بود. البته اگر مشتری راضی باشد نه تنها دوباره از شما خرید می کند، بلکه دیگران را نیز به خرید از شما تشویق می کند.
بسته بندی با کیفیت خوب همیشه باعث رضایت مشتری می شود، اما این موضوع در فروشگاه های اینترنتی اهمیت بیشتری دارد. زیرا وقتی از یک فروشگاه خرید می کنید، می توانید قبل از خرید جعبه محصول را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید. اما هنگام خرید آنلاین، تا زمانی که محصول به دست شما نرسد، هیچ اطلاعاتی در مورد بسته بندی ندارید.
بنابراین هر بار که سفارشی به صورت آنلاین دریافت می کنیم، ابتدا به بسته بندی محصول توجه می کنیم و بسته بندی آن برای ما بسیار مهم است. پس حتما کالاهای خود را زیبا و با سلیقه بسته بندی کنید. سعی کنید مشتریان دائمی فروشگاه خود را به مشتریان ثابت و وفادار تبدیل کنید. احتمالاً شنیده اید که اولین قرار به شدت بر قرار ملاقات و اعتماد تأثیر می گذارد. اولین چیزی که مشتری می بیند بسته بندی است. اگر مشتری از ابتدا با بسته بندی بی کیفیت و ساده مواجه شود، مطمئنا جلب اعتماد او سخت خواهد بود.
اما اگر بسته بندی جذاب و زیبایی به دست آورد می توانید از همان خرید اول آن را به یک مشتری ثابت و وفادار تبدیل کنید. از آنجایی که فروشگاه اینترنتی راه های کمتری برای ارتباط با مشتری دارد، باید بتواند از طریق بسته بندی محصول خود با مشتری ارتباط برقرار کرده و ارتباط برقرار کند.
برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی خوب سعی کنید سفارشات را به دست مشتری برسانید تا پس از دریافت بسته بلافاصله نظر او را بدانید. اگر یک فروشگاه آنلاین دارید و می خواهید رضایت مشتری و فروش محصول خود را افزایش دهید، فقط زمان بیشتری را صرف بسته بندی سفارشات آینده خود کنید و طرحی جدید ارائه دهید تا نتایج عالی را خیلی سریع ببینید.
از این گذشته، در حال حاضر مردم به دلیل کمبود وقت به خرید آنلاین روی می آورند و حتی برای سفارش غذا می خرند. بنابراین حتی اگر یک سوپرمارکت کوچک دارید، با کمی تنوع و خلاقیت می توانید سفارشات را در بسته بندی های ارزان تر اما چشمگیر به مشتریان خود تحویل دهید و تغییرات شدیدی در فروش محصولات خود ایجاد کنید.
مشکلات بسته بندی در ایران
ایران کشوری در حال توسعه است. کشوری که با وجود بهره وری بسیاری از صنایع و تنوع محصولات کشاورزی، در صنعت بسته بندی چندان موفق نبوده است. بنابراین می توان گفت که مشکل کیفیت و طراحی و بسته بندی مناسب در کالاهای ایرانی به یک چالش قدیمی تبدیل شده است.
سپس این کشورها پس از بسته بندی با برند خود، با قیمتی چند برابر به کشورهای دیگر صادر می شوند که ارزش افزوده زیادی برای آنها به همراه خواهد داشت. یا محصول دیگری مانند خرما که ایران دومین صادرکننده خرما در جهان است.
خرما نیز به صورت عمده به اندونزی و مالزی با قیمت پایین تحویل داده می شود. سپس پس از حذف بسته بندی از روی کارتون ایرانی، آن را در بسته بندی مدرن، استاندارد و صادراتی خود قرار داده و به کشورهای آمریکایی، اروپایی و استرالیایی صادر کردند. کالاهای دیگری مانند آجیل، میوه، مرکبات، مواد غذایی، عسل، ماهیگیری و غیره نیز در همین وضعیت قرار دارند.
برای اینکه بتوانیم کیفیت بسته بندی محصولات را ارتقا دهیم و در عین حال صادرات کالاهای ایرانی را افزایش دهیم باید موارد زیر را مد نظر قرار دهیم:
- شناخت کافی از بازارهای هدف
- استفاده از آخرین فناوری های روز دنیا که هزینه بسته بندی کالا را کاهش می دهد
- تقویت نظارت بر بسته بندی کالاها به ویژه صادرات
- بسته بندی های متنوع بر اساس نیاز مشتری در بازار هدف ایجاد کنید
- ایجاد قوانین و مقررات برای حمایت از صنعت بسته بندی
- آموزش در کارخانه بسته بندی مواد غذایی
- پس از تحقیق در مورد بسته بندی مواد غذایی، بسته بندی مواد غذایی را برنامه ریزی کنید
در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که طراحی و کیفیت بسته بندی محصولات می تواند باعث حفظ بازارهای هدف و ماندگاری برند ایرانی کالاهای صادراتی در بازارهای جهانی شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های مختلف AJ مانند دستگاه های تقطیر بر روی لینک https://ag777.com کلیک کنید.
بنابراین صنعت بسته بندی نیاز به حمایت دارد تا لیست شرکت های بسته بندی مواد غذایی در بازارهای جهانی نیز منعکس شود. با ظهور دستگاه های بسته بندی، تولید بسته بندی برای غذاهای خشک و مرطوب آسان است.
هزینه دستگاه بسته بندی مواد غذایی با توجه به خدماتی که ارائه می دهد منطقی به نظر می رسد. AG دارای انواع دستگاه های صنعتی از جمله سازندگان تبلت است، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تولید کنندگان تبلت و آنچه می توانید تبلت به هر شکلی بسازید، روی لینک کلیک کنید.
[ad_2]