meclassbanner

چگونه برای فست فود سیب زمینی را در بند بپزیم؟

[ad_1]

آیا می دانید چگونه برای فست فود سیب زمینی را در بند بپزید؟ به جرات می توان گفت امروزه افراد کمی هستند که از فست فودهای خوشمزه خوششان نمی آید، فست فودها طرفداران زیادی دارد و مردم معمولا هفته ای چندین بار در رستوران ها یا خانه فست فود می خورند، این محصولات با سرعت بالا و طعم عالی آن ها پخته می شوند. یکی از مهمترین دلایل انتخاب فست فود هستند. یکی از غذاهای پرطرفدار فست فود که به عنوان غذای اصلی و میان وعده در منوی بسیاری از فست فودها عرضه می شود، نوار سیب زمینی است. در این مطلب قصد داریم طرز پخت نواری سیب زمینی فست فود را به شما آموزش دهیم پس با ما همراه باشید.

سیب زمینی سرخ کرده و سیب زمینی ورقه شده

البته پخت و پز در محیط هایی مانند رستوران ها و فست فودها به دلیل تعداد زیاد مشتریان نیاز به تجهیزات صنعتی دارد، استفاده از تجهیزاتی که بتواند حجم زیادی از غذا را پخته و در کمترین زمان به مشتری ارائه کند، باعث افزایش رضایت مشتری می شود و آنها جذاب تر خواهند بود، غذاهای اصلی و میان وعده هایی که از سیب زمینی استفاده می کنند مانند سیب زمینی سرخ کرده، گراتن سیب زمینی، نوارهای سیب زمینی، کباب سیب زمینی و غیره، برخی از محبوب ترین غذاهایی هستند که در اکثر منوهای فست فود وجود دارد، اما همانطور که قبلا ذکر شد. ، تهیه آنها نیاز به تجهیزات مناسب دارد. یکی از این ابزارها دستگاه برش سیب زمینی است که به سرآشپز اجازه می دهد حجم زیادی از سیب زمینی درست کند. به طور یکنواخت و منظم خرد کرده و برای سرخ کردن آماده کنید.

مواد لازم برای نوارهای سیب زمینی فست فود

  • سیب زمینی پخته
  • قارچ خرد شده
  • پیاز سرخ شده
  • جعفری خرد شده
  • ارد
  • تخم مرغ
  • آرد سوخاری
  • نمک، فلفل، زردچوبه
  • کره

بسته به مقدار غذایی که برای طبخ انتخاب می کنید، می توانید مقدار مواد اولیه را تعیین کنید.

چگونه برای فست فود سیب زمینی را در بند بپزیم؟

طرز تهیه نوارهای سیب زمینی فست فود

برای تهیه این غذای خوشمزه ابتدا باید سیب زمینی های شسته شده را با دقت بپزید و پس از پخت با چنگال چرخ کرده و ادویه های مخصوص را اضافه کنید.

جعفری را بشویید و خوب خرد کنید. سپس پیاز و قارچ را خرد کرده و با جعفری سرخ می کنیم، اگر این غذا را در فست فود یا رستوران می پزید، بهتر است از تجهیزات صنعتی برای خلال پیاز و قارچ مانند خلال کن استفاده کنید. برش های فولادی ابتکار دارای چندین تیغه است که می تواند مواد اولیه را به صورت رنده، چیپس و مکعب برش دهد.

حالا مواد تفت داده شده را با سیب زمینی ها مخلوط کرده و به شکل دلخواه در آورید سپس مواد آماده شده را به ترتیب در آرد سفید، تخم مرغ و آرد سوخاری بغلتانید و در سرخ کن صنعتی سرخ کنید. زیرا می توانید تعداد زیادی سیب زمینی آماده را سرخ کنید. هسته های یکنواخت و جوش داده شده

به طور کلی استفاده از تجهیزاتی مانند اسلایسر و سرخ کن های صنعتی در تهیه چنین محصولاتی باعث تسهیل و افزایش سرعت کار می شود، به خصوص در این شرایط کرونری در شرایطی مانند فست فود و رستوران هایی که از این تجهیزات بهداشتی استفاده می کنند، می تواند باعث انتقال ویروس.به دست کمتر.

محصولات استیل ابتکار کاملاً بهداشتی و از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده است، بنابراین می توان آن را بدون آسیب ضدعفونی و تمیز کرد.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تعبیر خواب آنلاین با دسته‌بندی موضوعی
تعبیر خواب مار مرده از نظر قرآن
تعبیر خواب ببر نی نی سایت
خرید پرینتر: ابزار ضروری برای امور چاپ
بزرگترین نقل و انتقالات فوتبال در سال 2024
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر برای شما
تماس با ما