meclassbanner

چرا پرسپولیس را از خیابان بیرون کردند؟

[ad_1]

ناظر: به نظر می رسد در اتفاقی عجیب باشگاه «پرسپولیس» استقلالی از فدراسیون فوتبال باید تاوان تصمیمات اشتباه مسئولان فدراسیون فوتبال برای تیم ملی را بپردازد.

عواقب وخیم حکومت مهدی تاج و داروهای او برای فوتبال کشور روز به روز بیشتر می شود و معلوم نیست این مدیری که به دلیل رویکردهای منسجم بین جناح های سیاسی، سیاست سیاسی اش نامشخص است، چقدر می خواهد وقت بگذارد. پول برای کشور و نظام.

در جدیدترین اخبار مبنی بر عواقب ناگوار مدیریت تاج، شرکت سرمایه گذاری بیمه اجتماعی (ششم) با حکم قضایی پس از تسویه نشدن دو حساب اعتباری یک میلیونی فدراسیون فوتبال، سند ساختمان فدراسیون و باشگاه «پرسپولیس» را ضبط کرد. یورو

چرا پرسپولیس را از خیابان بیرون کردند؟

این خبر چند ماهی است که در شبکه های اجتماعی و گروهی منتشر می شود؛ اما واکنش ساده مسئولان فعلی فدراسیون که اکثراً مذهب مهدی تاج دارند و تمایلی به مخالفت با رئیس سابق ندارند.

تنها یک بار در پاسخ به سوال رسانه ها، مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال با تایید کلی بودن موضوع، به طور محرمانه اعلام کرد که اجرای آن در قوه قضائیه یکی دو زمان می برد اما کمتر از چند ماه پس از دریافت حقوق کارکنان این مؤسسه مهم اقتصادی، وی با درخواست و دستور عجیب جهانگیرا مبنی بر واریز آن به حساب ویلموتس، پولی را که به فدراسیون تاج وام داده بود، جدی تعقیب کرد.

مسئولان فدراسیون فوتبال و باشگاه «پرسپولیس» هنوز این فاجعه تاریخی را روشن نکرده اند اما تقریبا همه ماجرا را می دانند.

چرا به سند ساختمان پرسپولیس و استقلال می گویند فدراسیون؟

ساختمان های استقلال و پرسپولیس در زمان ریاست محمد دادکان بر فدراسیون فوتبال ایران برای این دو باشگاه خریداری شد و سند آن به نام فدراسیون فوتبال ماند تا سرخابی ها اجاره ندهند و مطمئناً پولی برای ملک خرج نکنند. جریان و فساد رهبران در دوره های مختلف.

حالا شستا به عنوان وام دهنده آمده و با حکم توقیف می خواهد وام 2 میلیون یورویی حقوق ویلموتس را به فدراسیون بپردازد و با یک درخواست ساده به سه ملک و یک خانه 5 طبقه رسید.

اولی همان ساختمانی است که سال هاست فدراسیون در آن مستقر است و در زمان دکتر دادجان خریداری شد و فوتبال از چند اتاق متواضع و تودرتو خلاص شد.

ساختمان دوم در نزدیکی ساختمان فدراسیون فوتبال، اطراف میدان هواداران خریداری شد و با وجود اینکه آپارتمان های زیادی در اطراف آن وجود دارد، قرمزها را در 15 سال گذشته از اجاره تخلیه کرده است.

ساختمان سوم در خیابان سعادت آباد و علامه قرار دارد که توسط استقلالی ها اشغال شد و باشگاه را از بلاتکلیفی در دفتر مدیران مختلف نجات داد. حالا می شنویم دو ساختمانی که الان در اختیار فدراسیون و باشگاه «پرسپولیس» است برای بازپرداخت بدهی کافی است.

چرا پرسپولیس را از خیابان بیرون کردند؟

پرسپولیس به خیابان رانده می شود، فدراسیون به کمپ می رود

توقیف سند هنوز با پلمپ ساختمان و عدم پذیرش کارکنان فدراسیون و باشگاه «پرسپولیس» پایان نیافته است. اما اگر شستا تصمیم به تسویه اموال خود و واریز آن به حساب مددکاران اجتماعی بگیرد، معمولاً این اتفاق می افتد، اما حتی این خطرات نیز نتوانسته زبان به سران مدعی فدراسیون باز کند.

بدیهی است با توجه به اینکه مبلغ شش ریال و معادل آن به نرخ روز برابر با ساختمان باشگاه و فدراسیون پرسپولیس بوده، با وجود حکم توقیف باشگاه استقلال، نیازی به مصادره ساختمان این باشگاه نبوده و استقلال اکنون در امان است.

این در حالی است که در صورت اجرای حکم تخلیه، فدراسیون ها باید تمام وسایل خود را جمع کرده و به ساختمان های کمپ تیم ملی و آکادمی فوتبال بروند که علاوه بر هزینه، با کمبود جدی اماکن مواجه خواهند شد. و احتمالا فوتبال را ترک خواهد کرد.به زودی در دهه 70 و یک ساختمان در خیابان های پاکستان یا حتی قبل از آن خواهیم دید.

اما مشکل اصلی «پرسپولیس» این است که جایی برای جابجایی مکان فیزیکی باشگاه ندارد و احتمالا باید تجهیزات را به ورزشگاه «شهید کاظمی» منتقل کند تا فکری به حال خود کنند.

این پایان انتقال سبک فوتبال به ساربان کم تجربه و کم تجربه است که مانند تاج پس از سه سال آبروی فوتبال ایران را رها نکرده است. حالا اهالی فوتبال می گویند رویای – ساختن ساختمانی خاص و جدید برای فدراسیون به پیشنهاد مهدی تاج و یارانش – تقریباً غیرممکن است.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تعبیر خواب آنلاین با دسته‌بندی موضوعی
تعبیر خواب مار مرده از نظر قرآن
تعبیر خواب ببر نی نی سایت
خرید پرینتر: ابزار ضروری برای امور چاپ
بزرگترین نقل و انتقالات فوتبال در سال 2024
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر برای شما
تماس با ما