meclassbanner

پلیس: محکوم به پیروزی مقابل نفت هستیم :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1811133 |
28 اردیبهشت 1400 19:18 |
164 بازدید |

0
نظرات

علی کلانتری، سرمربی فجر سپاسی شیراز در نشست خبری پیش از بازی با نفتی ها گفت که او و تیمش محکوم به پیروزی در این دیدار هستند.

به گزارش “ورزش سه”، سرمربی تیم فجر در ابتدای این همایش با تشکر از اصحاب رسانه گفت: از حمایت همه جانبه فجر سپاسی تشکر می کنم. امیدوارم با این توافق نیم فصل خوبی را در دور برگشت سپری کنیم. اگر با هم نباشیم موفق نخواهیم شد. خوشحالم که تیم صنعت نفت آبادان وارد شیراز شده و به دوست خوبم علیرز منصوریان تبریک می گویم. این بازی یادآور خاطرات خوب گذشته برای هر دو تیم است. مدت هاست که رابطه خوبی بین دو تیم و همچنین ساکنان این دو شهر وجود دارد. با تمام احترامی که برای تیم نفتی ها و علیرضا منصوریان قائل هستم، باید بگویم تیم ما محکوم به پیروزی در این بازی است. این امری دست یافتنی است و با تلاش بازیکنانی که در تعطیلات زمستانی جذب شدند و همچنین بازیکنانی که در تیم ملی حضور دارند به این هدف خواهیم رسید. افرادی که اخیراً به تیم ما اضافه شده اند، بعد از یکی دو جلسه تمرین به تیم ملحق شدند و همین امر باعث ناهماهنگی جزئی در بازی قبل شد. از طرفی برخی از بازیکنان ما به دلیل تاج نتوانستند به این تیم بپیوندند اما به دلیل مسائل فنی از انتشار اسامی خودداری کردیم. هنوز یکی دو بازیکن نمی توانند ما را همراهی کنند اما نسبت به مسافت تیم بهتری شده ایم و آماده یک بازی خوب مقابل نفتی ها و ست سه امتیازی هستیم.

علی کلانتری در خصوص اضافه شدن فرهاد پورغلا به این تیم گفت: مدت زیادی است که با فرهاد پورغلا دوست هستم. زمانی که او در ملوانا بازی می کرد، من هم در شیراز بازی می کردم. دوستی ما حتی پس از بازدید از اردوی نوجوانان تیم ملی پایدار ماند. در ابتدای فصل می خواستم کادر فنی آن را تکمیل کنم، اما شرایط به نتیجه نرسید، اما خوشبختانه در تعطیلات زمستانی با کمک باشگاه این مهم محقق شد. به هر حال لازم بود کادر فنی و همچنین بازیکنان تقویت شود. دستیاران من در دور اول برای تیم زحمت کشیدند و همه ما یک تیم هستیم و با هم کار خواهیم کرد تا بهترین باشیم و بهترین نتایج را بگیریم.

وی گفت: ما آمادگی خوبی برای شکست صنعت نفت داشته‌ایم و امیدواریم آنچه را که روی زمین انجام داده‌ایم انجام دهیم. بازی خوب، ایجاد موقعیت های متعدد و در نهایت استفاده از موقعیت ها. نگران وضعیت صنعت نفت و نتیجه ای که در بازی گذشته به دست آورده نیستیم. همانطور که گفتم ما محکوم به پیروزی در این بازی هستیم.

فجره سپاسی سرمربی تیم در پایان در خصوص کیفیت نفراتی که به تیم اضافه شده اند، گفت: بازیکنانی که به تیم ما اضافه شده اند، هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی خوب هستند و می توانند به ما کمک کنند و از همه مهمتر، آنها هستند. با انگیزه.” نمایش خوبی در تیم ماست. این چیز خوبی است.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تعبیر خواب آنلاین با دسته‌بندی موضوعی
تعبیر خواب مار مرده از نظر قرآن
تعبیر خواب ببر نی نی سایت
خرید پرینتر: ابزار ضروری برای امور چاپ
بزرگترین نقل و انتقالات فوتبال در سال 2024
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر برای شما
تماس با ما