meclassbanner

وضعیت آب و هوای امروز جمعه 6 اسفند 1392; بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور

[ad_1]

رئیس مرکز ملی پیش بینی بحران و مدیریت خطرات جوی از بارش باران در برخی نقاط کشور و برف در مناطق سردسیر و ارتفاعات خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: امروز جمعه به تدریج در جنوب غرب، غرب، شمال غرب، بخش هایی از مرکز، دامنه های جنوبی البرزا مرکزی و غربی و دامنه های زاگرس مرکزی و شمالی، گاهی رعد و برق باران و شدید است. بادها انتظار می رود.

به گفته وی، شدت بارش در جنوب آذربایجان غربی، کردستان غربی، کرمانشاه و زاگرس مرکزی مشاهده می شود و روز شنبه در این مناطق بارش ها به مدت چند ساعت متناوب است و در سواحل خزر بارش های کوتاه مدت وجود دارد. دریا. .

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی با بیان اینکه بارش های روز یکشنبه در خراسان شمالی و خراسان شمالی- رضوی و به صورت پراکنده در دریای خزر، اردبیل و شمال سیستین و بلوچستان ادامه دارد، افزود: دوشنبه دوشنبه و دوشنبه در هاران ادامه دارد. گیلان.خراسان رضوی و روز سه شنبه در خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و شمال خراسان رضوی بارش کوتاه مدت.

ضیائیان همچنین گفت: در این مدت در مناطق سردسیر و مرتفع بارش به صورت برف می بارد.

وی همچنین درباره کاهش دما توضیح داد: روز شنبه در شمال غرب و یکشنبه در سواحل خزر دامنه های جنوبی البرزا و شمال شرق از 3 تا 5 درجه و از امروز تا بعدازظهر شنبه در استان های ساحلی دریای خزر 3 تا 5 درجه کاهش می یابد. دریای خزر در دامنه ها و ارتفاعات تند.

به گفته ضیائیان، روزهای جمعه و شنبه در غرب و جنوب غرب و همچنین شنبه و یکشنبه در شرق و جنوب شرق کشور به دلیل احتمال وقوع گرد و خاک در برخی از این مناطق وجود دارد.

رئیس مرکز ملی پیش بینی بحران و مدیریت خطرات جوی ادامه داد: از شنبه تا صبح یکشنبه سرعت وزش باد در جنوب تهران، آلبورگ، قمه و جنوب سمنان و در روزهای یکشنبه و دوشنبه در خلیج فارس افزایش می یابد. و تنگه هرمز طوفانی خواهد شد.

رئیس مرکز ملی پیش بینی بحران و مدیریت مخاطرات جوی کشور همچنین از وضعیت هوای تهران در دو روز آینده خبر داد و گفت: فردا (7 اسفند) در تهران ابری متغیر همراه با ابر همراه با وزش باد، گاهی اوقات باران و احتمال رعد و برق با حداقل ممکن است. دمای 8 و حداکثر 17 درجه سانتیگراد، روز یکشنبه (7 اسفند) کمی ابری، در برخی نقاط وزش باد شدید با حداقل دمای 10 و حداکثر 14 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

ضیائیان در خاتمه گفت: امروز و فردا (6 و 7 اسفند) گرم ترین اهواز با دمای 29 و 28 درجه سانتیگراد، شهرکرد با دمای 4- و اردبیل با دمای منفی 2 درجه سانتیگراد سردترین مراکز کشور هستند. .

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تعبیر خواب آنلاین با دسته‌بندی موضوعی
تعبیر خواب مار مرده از نظر قرآن
تعبیر خواب ببر نی نی سایت
خرید پرینتر: ابزار ضروری برای امور چاپ
بزرگترین نقل و انتقالات فوتبال در سال 2024
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر برای شما
تماس با ما