meclassbanner

واکنش کیهان به سفر افسر مصدا به تهران

[ad_1]

روزنامه کیهان می نویسد: سفر خاخام صهیونیست به ایران در حالی صورت گرفت که ابهامات و پرسش‌ها درباره چرایی و چگونگی این سفر بی پاسخ مانده است.

ژاکوب اسراییل هرزاگ صهیونیست در سرزمین های اشغالی فلسطین در تاریخ 27 بهمن ماه اولین عکس از حضور خود در ایران را در صفحه توئیتر خود منتشر کرد.

عکسی از او به تنهایی در کنیسه ای در یوسف آباد و تنها توضیح این عکس مکان آن است که به سه زبان انگلیسی، عبری و فارسی نشان داده شده است. آخرین عکسی که هرتزوگ از حضورش در ایران منتشر کرد، 27 بهمن بود.

او در این مدت عکس هایی از حضور خود در استر و مردخای همدان در بیمارستان دکتر اسپیر تهران و بازار تهران منتشر کرد. لازم به ذکر است رسانه های مختلف رژیم صهیونیستی نیز چندین گزارش مکتوب و تصویری از این سفر منتشر کردند.

دوک که خود را خاخام (معلم تورات) می نامد، به همراه همسر و هشت فرزندش در اورشلیم زندگی می کند و علاوه بر پاسپورت صهیونیستی، پاسپورت آمریکایی نیز دارد. وی حداقل 5 بار به عربستان سفر کرد و پس از خروج از ایران مجددا راهی عربستان شد.

به گزارش تایمز اسرائیل، دوک با پاسپورت آمریکایی و نام واقعی خود به ایران سفر کرد. رسانه های صهیونیستی بیانیه های مختلفی درباره هدف این سفر منتشر کردند. برخی می گویند این سفر هدف خاصی را دنبال نمی کند و برخی دیگر معتقدند که این سفر در راستای مسائل مربوط به جامعه یهودی ایران است. خود دوک به دلیل حساسیت این سفر از اظهار نظر خودداری کرد.

جالب اینجاست که طبق قوانین اسرائیل، سفر به کشورهای متخاصم مانند ایران جرم است و در صورت انجام این کار، افراد دستگیر و مجازات می شوند، اما شواهد نشان می دهد که دوک نگرانی خاصی ندارد.

ایده سفر هرتز به عربستان، گواه ماموریت امنیتی و سیاسی وی برای عادی سازی روابط کشورها و جوامع مسلمان با رژیم صهیونیستی است و به نظر می رسد سفر وی به ایران تلاشی در این راستا باشد.

پروژه رسمی و پیش از این غیررسمی عادی سازی یکی از پروژه های بزرگ رژیم صهیونیستی است که اخیراً در مقیاس بزرگتر و پیچیده تری اجرا شده است.

به عنوان مثال، اخیراً یک وب سایت محلی با یک افسر اطلاعاتی اسرائیل که از رژیم صهیونیستی انتقاد کرده است، مصاحبه کرده است. با این تفاصیل وزارت امور خارجه به عنوان مرجع صدور روادید و همچنین مقامات امنیتی باید نسبت به این سفر و موارد مشابه حساس و مسئول باشند.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تعبیر خواب آنلاین با دسته‌بندی موضوعی
تعبیر خواب مار مرده از نظر قرآن
تعبیر خواب ببر نی نی سایت
خرید پرینتر: ابزار ضروری برای امور چاپ
بزرگترین نقل و انتقالات فوتبال در سال 2024
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر برای شما
تماس با ما