meclassbanner

واکنش شریعتی مدری به فایل صوتی فرمانده سابق سپاه

[ad_1]

حسین شریعتمداری در کیهان نوشت: این روزها فایل صوتی گفتگوی فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یکی دیگر از مسئولان کیویر در فضای مجازی و برخی نشریات دست به دست می شود و برخی مدعیان اصلاحات با استناد به این فایل صوتی یقه هایی را علیه کویر پاره می کنند!

این فایل صوتی دو سال پیش منتشر شد و بازتاب آموزشی دریافت کرد و اکنون پس از گذشت دو سال توسط رادیو آمریکا بازنشر شده است و علاوه بر تعدادی از اصلاح طلبان، تقریباً تمامی رسانه های غربی، یهودی و عربی با آن مخالف هستند. حمله کامل هنوز ادامه دارد.

در این فایل صوتی سردار جعفری (فرمانده سابق سپاه) گزارشی از تخلفات و مفاسد مالی رخ داده در یکی از شرکت های پوشش دهنده سپاه به فرمانده سپاه ارائه می کند. تا اینجا ماجرا بسیار طبیعی است و گزارش فساد به فرمانده سپاه نه تنها ناپسند و مشمئزکننده است، بلکه اقدام خوبی است و مسئولیت احزاب را نشان می دهد.

سردار جعفری فرمانده وقت سپاه بلافاصله پس از شنیدن این گزارش و اطمینان از صحت آن، دستور برکناری شریفی – متخلف – را صادر و به دادگاه معرفی کرد. تا اینجای پرونده به وضوح مسئولیت فرماندهی کویر و اهتمام باشکوه وی نسبت به یگان های تحت امرش را نشان می دهد.

قوه قضائیه متخلف را تحت تعقیب قرار می دهد و برای او قرار بازداشت صادر می کند. این لحظه نیز نشان از سلامت دادگاه و جدیت در تعقیب مفسدان اقتصادی و البته قابل احترام است.

متهم با اطلاع از ماجرا و قبل از دستگیری به خارج از کشور متواری شد. در این قسمت از ماجرا، دکتر کلیباف که متهم وی از اعضای شهرداری تهران بود، دست به اقدامی معقول زد و با معاون سابق و متخلف خود لطیفه اللطیفه که از خارج از کشور به ایران منتقل و جهت محاکمه به مراجع قضایی تحویل داده شد، ملاقات کرد. اجرا. تاریخ تاکنون به خوبی نشان از صداقت، مسئولیت پذیری و تعهد فرماندهان و مسئولان سپاه دارد.

متهم در دستگاه قضایی محاکمه می شود و علاوه بر حبس، یکی از محکومیت ها استرداد اموال غارت شده است که هم اکنون در بازداشت به سر می برد و بخشی از اموال وی نیز مصادره شده است.

فرمانده وقت کویر، سران ذی ربط و آقای کلیباف باید در برابر مفاسد اقتصادی مذکور کاری را انجام می دادند که انجام ندادند؟! کلانتری نیز مانند دیگر مفسدان اقتصادی دست به فساد زد و توسط سپاه برکنار، نمایندگی و دستگیر شد. عزل و انتقال وی به قوه قضائیه و بازگشت وی از خارج از کشور نشانه سلامت و طهارت کویر یا …

انتظار می رود رسانه های آمریکایی، اروپایی، صهیونیستی و نوکران عرب آنها تاریخ را برگردانند و از سپاه پاسداران که استکبار و مزدور و رژیم های مزدور خود را خرج می کند، انتقام نگیرند، اما برخی می گویند اصلاح طلب هستند. به چه دلایلی در این لوله تقلب می کنند؟! و چه نفرتی از سپاه دارند؟!

در بخشی از گفتگوی مذکور از شهید بزرگوار سرلشکر قاسم سلیمانی نیز یاد شد و گفته شد که سود عملیات مذکور باید نصیب نیروی قدس می شد. کجاست این داستان زننده و مبتذل؟! و اگر شرکت مورد نظر با فساد اقتصادی یکی از اعضا مواجه نمی شد و سود می برد و حاج حاجیم عزیز و ارجمند ما برای سپاه قدس سهم می گرفت چگونه خرج می کرد؟

آیا نجات مردان و زنان و کودکان این مرز و بوم از چنگال تکفیرهای وحشی جرم بود؟ و کسانی که ناجوانمردانه با گرفتن داعشی های زن و دخترشان و برده فروشی این ماجرا را زیر و رو می کنند! آیا راضی بودند و هستند؟! و آیا حتی خیال هم پشت سرشان نمی لرزد؟! گفتگوی مذکور در مورد – خدای ناکرده – تمسخر شهید سلیمانی و حتی ژست کجاست؟!

مضحک است که ادعای برخی از مدعیان اصلاحات ضد فساد با این موضوع روبرو شود. به نظر می رسد آنها خودشان را فراموش کرده اند و اصرار دارند که یادشان نرود که دوستان و همکارانشان بیشترین فساد اقتصادی کلان را دارند. پرونده فساد کرسنت، صندوق ذخیره فرهنگیان، شرکت قطعات کروز و خودرو که اخیراً به دلیل اهدای بخشی از غنایم خود به یک شرکت اصلاحی، فساد رشت الکتریک، شرکت نفت فرانسوی توتال، برادر بلندپایه در دادگاه شناسایی شد. مصلح و برادر دوم و .. .

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تعبیر خواب آنلاین با دسته‌بندی موضوعی
تعبیر خواب مار مرده از نظر قرآن
تعبیر خواب ببر نی نی سایت
خرید پرینتر: ابزار ضروری برای امور چاپ
بزرگترین نقل و انتقالات فوتبال در سال 2024
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر برای شما
تماس با ما