meclassbanner

نانت – پاری سن ژرمن 3: 1; نسخه نیم پیچ! :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1811583 |
01 اسفند 1400 ساعت 01:31 |
10286 بازدید

2
نظرات

شکست باورنکردنی با یک شلوار جین ستاره ای;

پاری سن ژرمن در خانه مقابل نانت با نتیجه 3 بر 1 شکست خورد.

به گزارش “ورزش سه”، پاری سن ژرمن پس از پیروزی سخت اما شیرین مقابل رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ یک فرانسه به مصاف نانت رفت.

شاگردان پاچتینو در 15 هفته گذشته با 10 برد و 5 تساوی بدون شکست بوده اند و با 59 امتیاز با خیال راحت در رده اول جدول رده بندی لیگ فرانسه قرار دارند. حریف تیم دهم جدول بود که به دلیل نزدیک بودن امتیاز در صورت پیروزی شانس چند پله صعود را داشت. کار سختی به نظر می رسید، اما انجام شد و نانت پس از 16 بازی توانست طعم شکست را بچشد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که پاریس با تمام ستاره هایش در این دیدار حضور داشت و مثلث مسی، امباپه، نیمار را در خط حمله این تیم دیدیم.

نانت که در دو بازی قبلی پیروز شده بود، بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی سریع به گل رسید. شوت سریع امباپه و ضد حمله سریع در دقیقه 4 اولین گل موانو را برای میزبان رقم زد.

پاریس خیلی سریع می توانست گل تساوی را بزند اما گل تساوی در موقعیت تک به تک توسط دروازه بان حریف به خوبی مهار شد. برای اینکه شاگردان پاچتین از شوک گل اول خارج شوند، گل دوم را به ثمر رساندند. مرلین در دقیقه 16 با یک پرتاب به بیرون از سمت راست محوطه جریمه دروازه را باز کرد.

در نیمه دوم پاریس باز هم تلاش کرد دروازه “نانت” را باز کند که همگی ناموفق بودند. جدی ترین موقعیتی که در دقیقه 27 دیدیم. نیمار در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف توپ را از دست داد تا قفل دروازه میزبان بسته بماند. قبل از پایان این نیمه گل سوم برای “نانت” به ثمر رسید که شکست غافلگیر کننده رهبر لیگ فرانسه در یک نیمه بود. لودوویچ این گل را در دقیقه 1+45 به ثمر رساند.

نیمه دوم بخش های پاچتین هجومی آغاز شد و در نهایت موفق به گلزنی شد. نیمار به تنهایی با دروازه بان در دقیقه 47 حرکت فنی درون محوطه جریمه توپ را وارد دروازه کرد. دقایقی بعد امباپه توانست در دروازه پاریس گلزنی کند اما ضربه او توسط دروازه بان مهار شد. کل بازی تهاجمی پاریس در دقیقه 57 منجر به پنالتی شد. امباپه اون ضربه رو خورد و نیمار با یه ضربه خیلی محکم از دستش داد!

پاچتینا در نیمه دوم ستاره های دیگری مانند حکیمی، ایکاروس و دی ماریا را به تیمش اضافه کرد تا شرایط تغییر کند.
حملات گسترده در پاریس ادامه یافت. امباپه در دقیقه 74 یک موقعیت طلایی به دست آورد اما ضربه او دقیق نبود و با ناراحتی پاریسی ها توپ از کنار دروازه عبور کرد. دقایقی بعد مارکین با یک پاس از گوشه سمت راست با ضربه سر به بیرون دروازه رفت تا نتیجه سه بر یک حفظ شود. دروازه بان نانت لافونتا نیز در دقایق پایانی مقابل ستارگان حریف واکنش خوبی نشان داد و در دقیقه 84 به زیبایی ضربه دراکسلر را مهار کرد که با دقت زیادی برای مهار یکی از ستاره ها، مهار پنالتی ها و چندین موقعیت خطرناک اعمال شد. تیم او در طول این پیروزی سه بار یک عنوان را به دست آورد و به رتبه پنجم جدول رده بندی صعود کرد.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تعبیر خواب آنلاین با دسته‌بندی موضوعی
تعبیر خواب مار مرده از نظر قرآن
تعبیر خواب ببر نی نی سایت
خرید پرینتر: ابزار ضروری برای امور چاپ
بزرگترین نقل و انتقالات فوتبال در سال 2024
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر برای شما
تماس با ما