meclassbanner

مک دونالد رستورانی را در متاور باز می کند

[ad_1]

ایده مک‌دونالد برای حضور دیجیتال: “شما در متاور می‌چرخید و گرسنگی می‌کشید.” با گسترش متاور و علاقه بیشتر به حضور در این فضای جدید، شرکت های مختلف سعی در تثبیت جایگاه خود و افزایش سودآوری با ورود به این عرصه دارند.

به گزارش ایندیپندنت، مک دونالد اخیرا اعلام کرده است که در حال ثبت علائم تجاری برای رستوران های مجازی در متاور است. به این ترتیب کاربران می توانند وارد رستوران شده و غذا سفارش دهند و سپس غذای واقعی به آنها تحویل داده شود.

Metavars یک فضای دیجیتال نوآورانه جدید است که در آن کاربران می توانند با ایجاد آواتارهایی که گفتار و حرکات واقعی آنها را تقلید می کنند، با دیگران تعامل داشته باشند. همچنین در این دنیای آنلاین، با مکان‌های مجازی، از جمله چیزهایی که در دنیای واقعی وجود دارند، آشنا شوید و شعبه‌هایی در متاور ایجاد کنید.

مک دونالد که بیش از 39000 شعبه در حدود 100 کشور جهان دارد، اوایل ماه جاری برای ثبت نام تجاری مک دونالد و مککافی در متاور درخواست داد.

ایده مک‌دونالد برای حضور دیجیتال: «شما در Metawares می‌چرخید و گرسنه می‌مانید. نیازی به ریست کردن هدفون ندارید. کافی است به مک دونالد بروید و غذا سفارش دهید. “به زودی غذا به خانه شما می آید.”

تعدادی دیگر از شرکت ها از جمله نایک و والمارت نیز اعلام کرده اند که برای ورود به عرصه متاوارز آماده می شوند.

کمتر از یک ماه پیش، این زوج آمریکایی در یک فضای دیجیتال سه بعدی با حضور بیش از 2000 مهمان عروسی برگزار کردند. اما مراسم عروسی این زوج خالی از ایراد نبود چرا که برخی از افراد در مراسم به دلیل تعداد زیاد مهمانان نتوانستند این تصویر را مشاهده کنند.

این زوج هندی همچنین اعلام کردند که به دلیل محدودیت در مراسم عروسی به دلیل اپیدمی کووید، می خواهند حدود 2000 نفر را با برگزاری عروسی آنلاین به عروسی خود دعوت کنند.

این زوج که عاشق هری پاتر هستند، در Metawares فضایی الهام گرفته از هاگوارتز (قلعه-مدرسه داستانی درباره هری پاتر) را جشن می گیرند و مهمانان آنها از طریق تلفن، تبلت یا لپ تاپ وارد می شوند. در این فضا مهمانان می توانند قلعه را جستجو و کاوش کنند و همچنین ظاهر و لباس آواتارهای خود را انتخاب کنند.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تعبیر خواب آنلاین با دسته‌بندی موضوعی
تعبیر خواب مار مرده از نظر قرآن
تعبیر خواب ببر نی نی سایت
خرید پرینتر: ابزار ضروری برای امور چاپ
بزرگترین نقل و انتقالات فوتبال در سال 2024
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر برای شما
تماس با ما