meclassbanner

مهدی طارمی علت جنگ دو مربی معروف

[ad_1]

دقایقی پس از دربی اسپورتینگ پورتو و زمانی که فضای سبز ورزشگاه خوزه آلوالاد خالی بود، هواداران پورتو در گوشه ورزشگاه به استقبال مهاجم ایرانی رفتند. تشویق پاس درخشان مهدی طارمی امشب در ورزشگاه بود. پرتغال حذف شد.

طارمی کاری را که همیشه بعد از گل زدن انجام می دهد انجام داد. ساعدهای خود را با اشاره به نشان پورتو ببوسید و سپس روی یک پا بلند شوید. او البته این بار یک حرکت اضافی اضافه کرد و هواداران اسپورتینگ را به سکوت دعوت کرد که عصبانیت و واکنش فوری آنها و البته غرور و هیجان آبی ترین نقاط ورزشگاه را برانگیخت.

مهدی طارمی در دقایق پایانی علاوه بر گلزنی و گلزنی برای مهدی طارمی، اقدام دفاعی موثر، دزدی ناگهانی و دو اقدام دفاعی موثر از جمله برگرداندن توپ خطرناک با قیچی مقابل دروازه و سپس ناکامی مهاجم اسپورتینگ در فینال را انجام داد. ، تاثیر شگفت انگیزی داشت: گریبی 2-1 پورتو را شکست داد.

او به حالت آماده باش درآمد و پس از گل دوم، دریبلی تماشایی در سمت راست و دریبل دو طرفه انجام داد که چندان خوب پیش نرفت اما حضور هواداران پورتو و هواداران فوتبال در سراسر جهان آدرنالین را تحت تاثیر قرار داد.

جالب اینجاست که او در جدال پایانی مسابقه نیز نقش داشته است. وقتی داور در دقیقه 8 آخرین سوت را به صدا درآورد، روبن عمریم، سرمربی اسپورتینگ که یکی از آینده دارترین مربیان جهان نامیده می شود، با عصبانیت به سرجیو کونسیکو، سرمربی پورتو نزدیک شد و آنجا را ترک کرد. که ناجوانمردانه دوید و بازی را برد.

Conceiç البته o البته لبخندی بر لب داشت و طبق معمول با خونسردی به صحبت های سرمربی تیم بازنده گوش می داد و واکنش خاصی نشان نمی داد. اما مهدی طارمی که از آنجا رد شد در نبرد پایانی بازی سرش را عقب کشید و احتمالا به سرمربی حریف عماریم حرفی زد و سپس با خنده به هم تیمی ها از تاریخ دور شد و شادی مهم امشب را آغاز کرد. پیروزی مقابل اسپورتینگ

شکلی که مهدی طارمی امسال در رقابت های مختلف پورتو از لیگ قهرمانان تا لیگ قهرمانان و جام حذفی به نمایش گذاشته است، او را به ستاره برتر تیم تبدیل کرده است. حتی اگر لوئیز دیاز به عنوان خرید فصلی به لیورپول برود.

طارمی با او و بدون او همچنان درخشان، موقعیتی و هیجان انگیز است. بازیکنی که هوادارانش می میرند.

مهدی طارمی علت جنگ دو مربی معروف

تمرین سه

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تعبیر خواب آنلاین با دسته‌بندی موضوعی
تعبیر خواب مار مرده از نظر قرآن
تعبیر خواب ببر نی نی سایت
خرید پرینتر: ابزار ضروری برای امور چاپ
بزرگترین نقل و انتقالات فوتبال در سال 2024
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر برای شما
تماس با ما