meclassbanner

مجوزهای جدید کرونا اعلام شد

[ad_1]

وزیر کشور اعلام کرد: محدودیت رنگ تاج در صورت تایید ستاد مبارزه با مفاسد کشور با شرایط موجود تغییر می کند.

به گزارش ایسنا، احمد واحدی در پایان جلسه ستاد مبارزه با تاج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در جلسه امروز این قرارگاه مطرح شد، سفرهای ایام پایانی سال بود که شامل چند بخش است. ابتدا در مورد شرایط مسافران و همچنین افرادی که در بخش حمل و نقل فعالیت می کنند صحبت کردیم و کسانی که خدمات اقامتی ارائه می دهند مراقب این افراد باشند.

وی افزود: مشکل دیگر مردمی است که این روزها به مسافرت می روند و مسکن کافی نیست. از این رو مقرر شد این موضوع در ستاد استان بررسی شود و مکان هایی که می توانند طبق پروتکل های پزشکی خدمات رسانی کنند از قبل اعلام شود. جوامعی که محدودیت های آنها در مناطق مسقف اعلام شده است نیز مجددا برجسته شده اند، مشکلی که قبلا شناسایی و گزارش شده است.

وزیر کشور ادامه داد: در مورد رنگ های دوره قبل، قرمز، نارنجی، زرد و آبی برای شهرها در نظر گرفته شده بود، اما به دلیل شرایط مختلف به عنوان مثال تمام محدودیت هایی که برای قرمز وجود داشت از قبل بود. حال اعمال نمی شود؛ بنابراین محدودیت شرایط قرمز و به طور کلی رنگ ها با توجه به شرایط موجود در نظر گرفته شد که تعمیم یافت و مقرر شد جهت تایید به ستاد ملی تاج ارسال شود.

وی تاکید کرد: در جلسه امروز گزارش هایی از مدارس، دانشگاه ها، اصناف، حمل و نقل عمومی و مرزبانی ارائه شد. در صنف .. امیدواریم این هشدارها نیازی به جدی گرفتن بیشتر نداشته باشد و الزامات گزارش دهی از جمله واکسیناسیون یا تست PCR منفی به طور کامل برآورده شود.

وحیدزی در بخشی دیگر از سخنان خود به بحث ارتقای امنیت و رعایت پروتکل های بهداشتی در مترو پرداخت و افزود: در جلسه امروز این موضوع مورد بررسی قرار گرفت. اقدامات تهویه و همچنین اتصال سیستم بلیط مترو به سامانه ایران من مورد بحث و بررسی قرار گرفت. البته در این راستا اقداماتی انجام شده است. در حوزه هوانوردی نیز بر لزوم نظارت و کنترل مردم بر معرفی واکسن PCR منفی تاکید شد و اعلام شد که این موضوع تحت کنترل است.

وی افزود: گزارشی از آموزش و پرورش وجود داشت مبنی بر اینکه در این مدت چهار فوتی داشتند که ربطی به مرمت مدارس نداشتند و گزارشی مبنی بر فوت دانش آموزان بر اثر مرمت نداشتیم. لذا تاکید شد مراکز آموزشی با رعایت اصول بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند. در مورد دانشگاه ها هم همینطور.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اتصال سیستم بلیت مترو به سامانه ایرانی من گفت: وزارت کشور در این زمینه مشکلی ندارد و تنها بخشی از کار این اتصال در مترو باقی مانده و قسمت فنی مترو نیز در حال انجام است. اقدامات لازم سامانه ایران من هیچ مشکلی ندارد و آماده پاسخگویی است.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تعبیر خواب آنلاین با دسته‌بندی موضوعی
تعبیر خواب مار مرده از نظر قرآن
تعبیر خواب ببر نی نی سایت
خرید پرینتر: ابزار ضروری برای امور چاپ
بزرگترین نقل و انتقالات فوتبال در سال 2024
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر برای شما
تماس با ما