meclassbanner

لیست قیمت انواع لوله مانیسمان چینی پایپ کالا

که با توجه به اینکه در یک دما و سایز خاص قرار میگیرند این فشار برای تمام لوله ‌ها به مقدار یکسان می باشد که می ‌توان این مشخصه را بررسی کرد. فشار کاری لوله ‌های مانیسمان با توجه به سایز، ضخامت و دمای کاری آن تعریف می‌شود. اما همه آن ‌ها مشخصات فنی یکسانی دارند که از استاندارد ساخت ASME B36.10 برای لوله‌ های فولادی و استاندارد ساخت ASME B36.19 برای لوله‌ های استیل بهره می ‌برند. ابعاد آن تا قطر خارجی 10 اینچ می ‌باشد که ممکن است ضخامت‌ آن اندکی تفاوت در قطرهای بزرگتر داشته باشد.

همچنین، متداول ترین سایز لوله مانیسمان رده ۴۰، لوله ۴ اینچی با قطر خارجی ۱۱۴.۳ میلی متر، ضخامت ۶.۰۲ میلی متر و وزن ۱۶.۰۷ کیلوگرم در واحد متر می باشد. همانطور که در بالا اشاره کردیم، مانیسمان رده 40 در سیستم های ساختمانی و لوله کشی گاز و همچنین صنایع نفت، گاز و پتروشیمی استفاده می شود. قیمت لوله مانیسمان رده 40 با توجه به قیمت ارز، دارای نوسانات چشمگیری می باشد. اتصالات جوشی آریا، موفق به ارائه پایین ترین قیمت لوله مانیسمان رده ۴۰ در سطح بازار ایران شده است. برای خرید لوله مانیسمان با کیفیت نیاز است حتما سراغ شرکت معتبری بروید تا بتواند علاوه بر ارائه به روز ترین قیمت لوله مانیسمان، مناسب ترین قیمت را نیز به شما ارائه دهید. آهن ملل به عنوان یک شرکت معتبر  و با فراهم سازی بستری امن و به روز، زمینه خرید لوله مانیسمان را برای شما خریداران عزیز آسان نموده است.

لوله های رده 40 مانیسمان طبق استاندارد SCHEDULE40 ساخته شده و ضخامت آن از نوع لوله های بدون درز سبک بیشتر می باشد و می تواند فشار و دمای بیشتری را نسبت به رده سبک تحمل کند و معمولا در شاخه های 6 متری تولید می شوند. لوله مانیسمان رده ۴۰ طبق استاندارد در قطرهای 1/8 تا 20، 24 و 32 تا 36 اینچ تولید می ‌شود. قیمت لوله مانیسمان رده 40 (بدون درز) استاندارد در سایزهای مختلف، بدون احتساب تخفیف می باشد. لوله های مانیسمان به طور کلی وظیفه دارند که مواد مایع شکل را از جایی به جای دیگر انتقال دهند. معمولاً برای این صنعت از لوله مانیسمان رده 80 استفاده می کنند.

  • در نتیجه، بررسی عواملی مانند رقابت در بازار، شرایط تولید، هزینه‌های حمل و نقل و میزان تقاضا، می‌تواند به عنوان عوامل تعیین‌کننده قیمت لوله مانیسمان ۱۸ اینچ محسوب شود.
  • لوله های مانیسمان در هفت رده عرضه می شوند که ضخامت و کاربرد هر رده متفاوت می باشد.
  • در صورتی که این لوله ها در اثر این اتفاقات خم شوند، ترک یا شکاف برنمی­دارند.
  • در نتیجه در فرآیند این لوله تغییراتی به وجود می آورد که در آخر هزینه را تغییر می دهد.

به دلیل نوسانات شدید بازار، خرید آهن آلات به صورت اقساط نمی باشد. توجه می فرمایید به دلیل ضریب اطمینان بالا، فاصله بسیار زیادی بین ضرایب استاندارد و مصرف کننده می باشد. دانش‌آموخته مهندسی فناوری اطلاعات (IT) و دانشجوی ارشد تجارت الکترونیک
علاوه بر علاقه مندی و فعالیت در زمینه تولید محتوا، به دلیل روحیه تنوع پذیرم در حوزه صنایع دستی (کوئیلینگ) و حسابداری نیز آموزش دیده و فعالیت داشته‌ام. © کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت پیشرو صنعت نفت آسیا است. لوله برای انتقال سیال از نقطه ای به نقطه دیگر مورد استفاده قرار میگیرد. ما با شرکت های حمل و نقل معتبر همکاری داریم، تا اطمینان حاصل کنیم که بار لوله های مانسمان شما با اطمینان به محل تعیین شده منتقل می شود.

راد پایپ همچنین لوله های مانیسمان با کیفیت را با نازل ترین قیمت عرضه می کند. لوله های مانیسمان عمدتا به صورت وارداتی بوده و نوسانات ارزی منجر به تغییر قیمت این لوله ها می شود. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد قیمت لوله مانیسمان رده 40 تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

در جدول زیر، سایزهای مختلف لوله مانیسمان رده ۴۰، همچنین وزن و ضخامت آن ها را بر حسب میلی متر و اینچ مشاهده می کنید. در متداول ترین حالت، مهم ترین ابعاد لوله ها همان قطر خارجی و ضخامت لوله است. اما در لوله های بدون درز از پارامتر رده (Schedule) نیز برای معرفی مشخصات لوله استفاده می شود. به طور مثال، منظور از «لوله رده ۴۰ سایز ۱۴» لوله ای با قطر خارجی ۳۵۵.۶ میلی متر  و ضخامت ۱۱.۱ میلی متر (۰.۳۷۵ اینچ) است. لوله مانیسمان رده ۴۰، یکی از رده های پرکاربرد لوله مانیسمان است. این رده لوله مانند سایر رده ها از جنس فولاد کربنی ساخته می شود.

تاریخچه تولید لوله مانیسمان ‏

مواردی که در تعیین قیمت لوله مانیسمان رده40 تاثیر دارند، عواملی چون شرکت تولید کننده، کیفیت و مواد مورد استفاده در تولید، درجه خالص بودن فولاد، آلیاژها و فلزات همراه با آهن و…. می‌باشند؛ که گروه تجاری امیران لوله با تهیه و توزیع محصولاتی به دست آمده از مواد اولیه و آهن‌آلات مرغوب، محصولی باکیفیت و مقاوم را برای مشتریان به ارمغان آورده است. دلیل آن این است که وزن و ضخامت لوله متغیر می‌شود؛ در نتیجه باعث تغییر قیمت خواهد شد. چون در لوله رده 40 ضخامت جداره‌ها نسبت به لوله مانیسمان رده 80 کمتر است.

اين به نوبه خود نشان مي دهد که لوله مانيسمان رده 80 در مقايسه با لوله مانيسمان رده 40، زماني که براي قطر و متريال اندازه لوله مشخص استفاده مي شود، هميشه ديواره هاي جانبي ضخيم تري دارد. بين زمانبندي لوله، ضخامت ديواره لوله کشي متغير / پارامتر اصلي است که تغيير مي کند و با تغيير در قطر داخلي لوله (ID) مطابقت دارد. اندازه اسمي لوله (NPS) و قطر بيروني (OD) براي يک لوله معين تحت تاثير برنامه هاي مختلف لوله قرار نمي گيرد – به عنوان مثال.

این رده از لوله مانیسمان در صنایع مختلف و برای مقاصد بسیاری از جمله انتقال آب، گاز و … کاربرد دارد. به طور کل می توان گفت لوله‌ های رده‌ ۴۰ به بالا، برای کاربردهایی با حساسیت بالا و فشار زیاد، مانند صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مناسب هستند. در همین راستا کاربرد اصلی لوله رده ۴۰ نیز بیشتر در انتقال مایعات پرفشار و دمای بالا برای ساختمان های مسکونی و تجاری، خطوط آتش‌نشانی و در صنعت نفت و گاز است.

تضمین قیمت

طول لوله معمولا در محدوده 9 تا 12 متر وابسته به توليد ، حمل و نقل و پروژه مورد نياز است. دانه هاي جوش بايد ماشين تراز با سطح لوله در لوله به پايان مي رسد به آنها را براي کوپلينگ مشترک مناسب است. جوشکاري الکتريکي (مقاومت) با عبور جريان الکتريکي (توسط القايي يا تماس مستقيم) در سراسر لبه هايي که تحت فشار قرار مي گيرند ، بدون فلز پرکننده انجام مي شود. عمليات حرارتي حداقل از منطقه جوش در اندازه هاي بزرگتر از DN معمول است 200.

NPS شبيه اندازه گيري قطر بيروني لوله (OD) است که براي لوله مانيسمان رده 80 نوع زمانبندي يکسان خواهد بود. اندازه گيري قطر داخلي (ID) چيزي است که بين رده 40 و رده 80 متفاوت است. اين کاهش قطر داخلي Sch 80 باعث محدوديت جزئي در جريان سيال از طريق لوله مي شود. هزينه لوله کشي لوله مانيسمان رده 80 معمولاً هزينه خريد بالاتري نسبت به لوله کشي لوله مانيسمان رده 40 دارد.

همچنین برش و خم شدن آن آسان است تا در هر جایی که لازم است قرار گیرد. همچنین به راحتی به اتصالات، شیرها و سایر اتصالات لوله متصل می شود. ضخامت ديواره لوله اصلي ترين تفاوت فيزيکي بين رده 40 و رده 80 است.

آهن آنلاین جدیدترین قیمت این محصول را در جدول درج می‌کند، همچنین با تماس با کارشناسان مجموعه هم می‌توانید از قیمت روز لوله مانیسمان 3/4 مطلع شوید. برای خرید لوله فلزی سنگین اعم از لوله مانیسمان رده ۴۰ اهواز صادراتی، لوله رده ۴۰ دقیق کاوه، لوله رده ۴۰ وارداتی چین و لوله رده ۴۰ اوکراین به قیمت روز لوله رده ۴۰ در سایزهای مختلف با کارشناسان آریا پایپ تماس بگیرید. شرکت آریا جام، ارائه دهنده لوله مانیسمان رده ۴ اهواز صادراتی، لوله رده ۴۰ دقیق کاوه، لوله رده ۴۰ وارداتی چین و لوله رده ۴۰ اوکراین به قیمت روز لوله رده ۴۰ می باشد. امروزه به دلیل تورم و دیگر عواملا داخلی و خارجی، قیمت لوله مانیسمان رده ۴۰ ممکن است در لحظه تغییر نماید. با افزایش قیمت لوله مانیسمان رده ۴۰، قیمت اتصالات گازی رده ۴۰ نیز دچار تغییر خواهند شد. متداول ترین سایز لوله مانیسمان رده ۴۰، لوله ۴ اینچی با قطر خارجی ۱۱۴.۳ میلی متر، ضخامت ۶.۰۲ میلی متر  و وزن ۱۶.۰۷ کیلوگرم در واحد متر می باشد.

سایزهای بزرگ‌تر برای انتقال حجم مایعات بیشتر کاربرد دارند و سایزهای کوچک‌تر هم برای مواردی به کار می‌روند که به لوله‌های ظریف نیاز است. این مقاطع هم در داخل کشور در کارخانه‌هایی مثل مجتمع فولاد اهواز تولید می‌شوند و هم از کشورهایی مثل چین به ایران وارد می‌شوند. در بعضی از محصولات نرخ مقاطع وارداتی بیشتر است و در برخی دیگر، هزینه لوله‌های تولید داخل گران‌تر تمام می‌شود. در صورت مشاهده تغییرات بازار، این صفحه را پیگیری کنید تا با اطلاعات دقیق تری از قیمت ها و شرایط بازار اقدام به خرید کنید.

لوله ساختمانی

لوله‌های درزدار خط جوش دارند که این خط روی لوله کاملا مشخص است، اما لوله‌های بدون درز این‌گونه نیستند. لوله‌های درزدار از ورق‌های فولادی ساخته می‌شوند و در تمامی قسمت‌های آن ضخامت دیواره‌ها یکسان است. درصورتی‌که در لوله‌های بدون درز، ضخامت دیوارها با سایر بخش‌ها تفاوت دارد.

خرید لوله گاز از وبسایت پایپ بازارمحصولات فولادی مورد نیاز خود را می توانید بدون دغدغه و تنها با یک کلیک از طریق سایت آهن ملل مشاهده و حتی قیمت هر
یک را به صورت آنلاین مقایسه کنید و از طریق تماس با کارشناسان آهن ملل، خرید خود را انجام دهید. با کلیک روی قسمت
زیر، تمامی محصولات ارائه شده در آهن ملل را مشاهده کنید. شما می توانید برای مشاهده تمام قیمت ها به صفحه لوله مانیسمان مراجعه نمایید. همواره لیست قیمت لوله بدون درز جوش (مانیسمان) از لوله درزدار بالاتر می شود.

این شرکت ارائه کننده انواع محصولات فولادی با بهترین قیمت در بازار آهن ایران است. ارسال سریع سفارشات به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان از جمله خدمات برجسته آهن ملل می باشد. با توجه به اینکه لوله‎‌های مانیسمان یا همان لوله‌های بدون درز، جای درز جوش ندارند، استحکام و مقاومت بالاتری دارند و برای انتقال مواد حساس بیشتر کاربرد دارند. پس برای انتقال مواد با حرارت بالا و فشار زیاد نیز کاربرد دارند.

گستردگی فعالیت و اخذ نمایندگی برندهای برتر لوله و اتصالات ساختمانی و صنعتی برگ برنده پایپ بازار در خرید و فروش تجهیزات تاسیسات ساختمانی و صنعتی است. در کارخانه تولید اتصالات جوشی آریا، اتصالات جوشی درزدار، اتصالات جوشی مانیسمان، اتصالات جوشی رده ۴۰، اتصالات سیاه دنده ای و انواع بست تولید می گردد. تاسیسات ساختمان از جمله مهمترین بخش های ساختمان سازی و تضمین کیفیت می باشد. در این میان لوله کشی گاز و لوله کشی آتش نشانی از حساسیت بالاتری برخوردار می باشد.

در واقع رده لوله همان استاندارد مقدار قطر و ضخامت لوله را بیان میکند که این استاندارد توسط موسسه استاندارد امریکا برای لوله‌های فولادی و ضخامت جداره آنها تعیین شده است. هر دو رده در این لوله از یک جنس ساخته شده است و در این بابت فرقی ندارند. اما لوله مانیسمان رده 80 از نظر قطر و استحکام بیشتر از رده 40 می باشد. اما کاربرد لوله مانیسمان رده 80 در کجاست؟ این مواد بیشتر در سطح استفاده می شود. لوله بدون درز مانیسمان از انواع ورق فولادی مقاوم و با استحکام بسیار بالا تولید شده است.

خرید و فروش لوله مانیسمان یکی از مواردی است که می تواند برای خریداران سود و یا زیان به همراه داشته باشد. توصیه می کنیم برای مطالعه بیشتر در مورد تفاوت لوله بدون درز رده ۴۰ و ۸۰ مقاله زیر را مطالعه نمایید. امکان تهیه انواع لوله مانیسمان در رده‌های 20، 40، 60، 80، 120 و 140 از آیرومارت وجود دارد. عمده واردات لوله مانیسمان در ایران از کشور چین انجام می شود که در تمامی ضخامت ها و سایزها موجود می باشد .دیگر لوله های مانیسمان که بنا به ثبت سفارش انجام می شود از کشورهای رومانی ، اکراین و … ضخامت لوله های مانیسمان را می توان بر اساس میزان فشار و دمای تحملی آن ها محاسبه نمود. درز جوش در لوله درزدار از نقاط ضعف فشاری و دمایی آن محسوب می شود لذا حد تحملی فشاری و دمایی لوله مانیسمان از لوله درزدار بالاتر می باشد.

رده لوله، رابطه مستقیمی با ضخامت لوله دارد؛ ولی نباید آن دو را باهم اشتباه بگیرید. زیرا در سایزهای مختلف، حتی اگر رده لوله ثابت باشد، ضخامت دیواره لوله متفاوت است. به طور مثال، ضخامت لوله مانیسمان رده ۴۰ در سایزهای ۱.۸، ۱.۴ و ۳.۸ اینچ، متفاوت و به صورت زیر است.

لوله مانیسمان ۱۸ اینچ، جزو لوله‌های سایز متوسط موجود در بازار محسوب می‌شود. این دسته از لوله‌ها برای مواردی مثل خطوط هیدرولیک، خطوط انتقال کم فشار یا صنایع غذایی و دارویی کاربرد دارند؛ لوله‌های مانیسمان (بدون درز) ۱۸ اینچی هم معمولا در شاخه‌های ۶ یا ۱۲ متری تولید و عرضه می‌شوند. قیمت لوله مانیسمان 18 اینچ باتوجه‌به میزان واردات، تولید و میزان تقاضای صنایع وابسته به آن‌ها تعیین می‌شود.

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تعبیر خواب آنلاین با دسته‌بندی موضوعی
تعبیر خواب مار مرده از نظر قرآن
تعبیر خواب ببر نی نی سایت
خرید پرینتر: ابزار ضروری برای امور چاپ
بزرگترین نقل و انتقالات فوتبال در سال 2024
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر برای شما
تماس با ما