meclassbanner

سردارو ۲۶ ساله شد، تولدت مبارک پیرمرد!

[ad_1]

روزنامه ورزشی ایران: اگر به روز تولد سردار آزمون نگاه کنید به لحظه جالبی می رسید. وی در اول دی ماه سال 1374 در اولین روز سال 95 به دنیا آمد و از این نظر تاریخ تولد وی مصادف با اولین روز سال جدید است.

به همین دلیل کمتر کسی روز تولد امتحان را به خاطر نمی آورد و به این مناسبت به او تبریک نمی گوید. این مهاجم متولد 10 دی 1373 در گنبدکاووس بود و بعدها بهترین گلزن ایران در زمان خود شد.

روز پنجشنبه سردار آزمون تولد 26 سالگی خود را جشن گرفت. تولدی که با تبریک های متعدد دوستان فوتبالی و غیر فوتبالی اش همراه بود. او به این سن رسید که در ماه های اخیر بهترین گلزن لیگ روسیه شد و حالا گزینه جدی برای کسب این عنوان دوباره است. این آزمون البته در سال های اخیر در تیم ملی خوش درخشید و رقم قابل توجهی را به ثبت رساند – 33 گل در 49 بازی.

آزمون که در 16 سالگی به لیگ روسیه پیوست و پیراهن باشگاه هایی مانند روبین کازان، روستوف و زنیت را بر تن کرد، به یکی از مهم ترین، تعیین کننده ترین و گران قیمت ترین بازیکنان لیگ روسیه تبدیل شد. او در طول یک سال گذشته حتی به یکی از ارزشمندترین ورزشکاران خارجی روسیه تبدیل شده است و نشان می دهد که می تواند رکورد جالبی را به ثبت برساند. رکوردی که ممکن است با انتقال او به یک باشگاه جدید شکسته شود. با این حال، آزمون روی «زنیت» متمرکز است و به گفته خودش، او علاقه ای به درگیر کردن ذهنش در امور و شایعاتی مانند انتقال به باشگاه های دیگر ندارد.

سردار که با نزدیک به چهار میلیون فالوور اینستاگرام یکی از بازیکنان بلامنازع فوتبال ایران است، با امیدهای فراوان به آینده فوتبال خود را در زنیت ادامه می دهد. بدون شک یکی از دغدغه های فعلی او حضور پررنگ زنیت و تیم قهرمان لیگ روسیه است.

با توجه به کیفیت بازیکنان زنیت -البته در لیگ روسیه- و حضور مهاجمی مثل سردار آزمون که خوب گلزنی را بلد است، مانند فصل گذشته دست یافتنی است.

سردار آزمون در زنیت یکی از بازیکنان مورد علاقه هواداران است. باشگاه، مدیران و کادرفنی و همچنین رسانه «زنیت» نیز علاقه زیادی به این مهاجم ایرانی دارند و به همین دلیل تولد او را در فضای مجازی تبریک گفتند.

عکسی از سردار آزمون با تی شرت باشگاهی در صفحه رسمی اینستاگرام زنیت منتشر شد و تولد 26 سالگی وی را تبریک گفت. سردار این کامنت را به زبان روسی زیر این پیام نوشته است: «متشکرم متشکرم». جالب اینجاست که دژان لورن، مدافع فعلی زنیت و تیم ملی کرواسی که سابقه بازی در لیورپول را نیز دارد، در امضای خود نوشت: تولدت مبارک مرد.

این تبریک بیشتر از دیگر تبریک هایی بود که آزمون از فوتبالدوستان شنید. او همیشه از زحمات والدینش قدردانی می کرد و این تولد را با آنها و همسرش گذراند تا انگیزه ای مضاعف برای بازی در مسابقات لیگ روسیه پیدا کند.

سردار که همیشه بازی در رئال مادرید را یکی از اهداف خود می دانست، حالا روی حضور موفق در لیگ روسیه تمرکز کرده است تا ببیند در آینده چه اتفاقی می افتد.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تعبیر خواب آنلاین با دسته‌بندی موضوعی
تعبیر خواب مار مرده از نظر قرآن
تعبیر خواب ببر نی نی سایت
خرید پرینتر: ابزار ضروری برای امور چاپ
بزرگترین نقل و انتقالات فوتبال در سال 2024
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر برای شما
تماس با ما