meclassbanner

راهنمای خرید آنتی ویروس بهترین نرم افزار

که البته این نسخه در ورژن های جدید با نسخه اینترنت سکیوریتی جایگزین شده است. به عقیده بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه کامپیوتر و امنیت اطلاعات این آنتی ویروس یکی از سریع ترین و بهترین برنامه برای محافظت کامپیوتر در مقابل انواع ویروس ها، تروجان ها و کرم های اینترنتی است. تمام امکانات نرم افزار فقط با خرید لایسنس ارجینال برای آنتی ویروس نود 32 قابلیت فعال شدن دارند. اما دیگر آنتی ویروس اورجینال که در ایران به فروش میرسد آنتی ویروس اورجینال بیت دیفندر است. آنتی ویروس اورجینال بیت دیفندر جز آنتی ویروس های مطرح در جهان به حساب می آید. برخی افراد معتقدند خرید و فروش آنتی ویروس اورجینال کسپرسکی برایشان سود مندتر است و برخی دیگر معتقدند خرید و یا فروش آنتی ویروس اورجینال بیت دیفندر سود بیشتری نصیبشان میکند.

آنتی ویروس یکی از نرم افزارهای ضروری برای کامپیوترها و دستگاه‌های هوشمند است. با توجه به افزایش روزافزون تهدیدات امنیتی در دنیای دیجیتال، استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند و مطمئن بسیار حائز اهمیت است.

با وجود تعداد زیادی نرم افزار آنتی ویروس در بازار، انتخاب بهترین نرم افزار خرید آنتی ویروس می‌تواند چالش برانگیز باشد. در این مقاله، به شما راهنمایی‌هایی برای خرید آنتی ویروس مناسب ارائه خواهیم داد.

کاربران همواره اطلاعات، فایل‌ها، عکس‌ها ، فیلم‌های شخصی خود و اسناد کاری بسیاری مهمی را در تلفن همراه خود ذخیره می‌کنند. با خرید از ما بهترین و سریعترین پشتیبانی را از طریق تلفن، تلگرام، ایمیل و یا تیکت پشتیبانی دریافت خواهید کرد. ◀ کاربران گرامی با توجه به اینکه سرورهای سایت در ایران قرار دارند توصیه میشود در مدتی که در سایت حضور دارید VPN خود را خاموش نگهدارید زیرا در اتصال به درگاه های بانکی نیز ممکن است دچار مشکل شوید.

اگر بدنبال آنتی ویروسی هستید که بی سر و صدا در پس زمینه کامپیوتر برای شما کار کند نود ۳۲ بهترین گزینه است. لایسنس آنتی ویروس نود 32 شامل آنتی ویروس میباشد اما لایسنس اینترنت سکیوریتی تمام امکانات آنتی ویروس را  به همراه فایروال شبکه که نسخه کاملتری می باشد را دارد. فروشگاه باماسافت ارائه دهنده انواع لایسنس نرم افزار اورجینال، اعم از آنتی ویروس خانگی، آنتی ویروس تحت شبکه، محصولات مایکروسافت (ویندوز اورجینال، آفیس اورجینال، ویندوز سرور اورجینال، SQL سرور اورجینال و … ) می باشد. بله، برای خرید آنتی ویروس اورجینال از سایت اصلی آن نیاز به پرداخت ارزی دارید که می‌توانید با پرداخت معادل ریالی آن از خدمات مجموعه ایرانیکارت بهره‌مند شوید. افرادی که به هر نحوی با بحث امنیت شبکه درگیر هستند، حتماً به آنتی ویروس‌های قوی مانند نود 32 نیاز دارند. اما تهیه یک آنتی ویروس اورجینال با امنیت پایدار و همیشگی مانند خرید ESET چندان هم ساده به نظر نمی‌رسد.

1. امنیت

خرید آنتی ویروس

بسیاری از مواردی که ممکن است با محصول ایست خود تجربه کنید در آخرین نسخه برطرف شده است. منابع محدود شبکه یا پهنای باند به روزرسانی های کمتری نیاز دارند (پیش فرض هر ساعت است) این مقاله در مورد محصولات زیر اعمال می شود. ضد سرقت ایست نه تنها به شما در ردیابی و بازیابی دستگاه از دست رفته خود کمک می کند ، بلکه از اطلاعات شخصی شما نیز محافظت می کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های ایست اندروید سکیوریتی می‌توان به فایروال Anti-Theft، شخصی ساز تلفن همراه، بررسی اپلیکیشن‌های نصب شده و…. از مهم‌ترین ویژگی‌های ESET Internet Security می‌توان به فایروال ضد سرقت (Anti-Theft)، محافظت از پرداخت‌های بانکی، ایمنی در برابر بدافزار‌ها و…اشاره کرد. آنتی ویروس‌ها با توجه به امکاناتی که دارند، در دسته بندی‌های مختلفی قرار…

خرید لایسنس eset برای 1 کامپیوتر و 1 موبایل

نکته‌ی اولی که باید در نظر داشته باشید، امنیت نرم افزار آنتی ویروس است. اطمینان حاصل کنید که نرم افزاری را که قصد خرید آنتی ویروس آن را دارید، از یک منبع معتبر و قابل اعتماد دریافت می‌کنید. در این صورت مطمئن خواهید بود که نرم افزار شامل هر گونه بدافزار یا ویروس نمی‌شود.

  • اینترنت سکیوریتی هنگام انجام بانکداری اینترنتی و دسترسی به کیف پول های رمزنگاری مبتنی بر وب، به طور خودکار از شما محافظت می کند.
  • می باشد.در این نوع سرویس حداقل یک ویندوز سرور وجود خواهد داشت که شما می توانید از بخش تماس با ما با کارشناس فروش ما در اتباط باشید تا بهترین نوع سرویس با هزینه بهینه برای شما پیشنهاد شود.
  • هدف نودسرو ارائه لایسنس های آپدیت آنتی ویروس نود32 با قیمت کم برای همه کاربران ایرانی است و این کار در نودسرو ، زیر نظر افراد متخصص صورت می گیرد.
  • زیرا کامپیوترهای امروزی کهCPU آن ها از تکنولوژی Core بهره‌مند است (نظیر Corei5 یا Corei7)، کمتر دچار افت سرعت می شوند.

ESET_antivirus_comparativesESET بیش از هر برند دیگری جوایز “Advanced+” را در تست های عملکرد دارد. برای دریافت رتبه برتر، محصول باید دارای نرخ تشخیص اکتشافی عالی و مثبت کاذب پایین باشد. شما با ایمیل خودتان و به نام و مشخصات خودتان لایسنس را فعال می‌نمایید. آنتی ویروس‌های متنوعی در بازار فناوری وجود دارند که به صورت اورجینال قابل…

فروشگاه اورجینال کی ضمانت بهترین قیمت و همچنین گارانتی 100% محصولات را تضمین میکند.

2. قابلیت‌ها و ویژگی‌ها

قابلیت‌ها و ویژگی‌های موجود در نرم افزار آنتی ویروس نیز مهم است. بهتر است قبل از خرید، لیستی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های مورد نظرتان را تهیه کنید و سپس با بررسی و مقایسه‌ی این لیست با قابلیت‌های هر نرم افزار، تصمیم‌گیری نمایید. برخی از قابلیت‌های مهم می‌توانند شامل حفاظت در زمان واقعی، پاکسازی فایل‌های آلوده و جلوگیری از حملات فیشینگ باشند.

3. سبک و نیازهای سیستمی

سبک نرم افزار آنتی ویروس نیز مهم است. به دقت بررسی کنید که آیا نرم افزار تأثیر قابل توجهی روی سیستم عامل یا سرعت کامپیوتر شما خواهد داشت یا خیر. همچنین، مطمئن شوید که نرم افزار با سیستم عامل شما سازگار است و به درستی روی آن اجرا می‌شود.

شرکت سهامی عامِ Avast، مستقر در کشور جمهوری چک، یکی از برندهای مطرح صنعت آنتی ویروس است. Avast برند AVG را در October 2016 خریداری کرد و این دو شرکت در هم ادغام شدند. ما تمام سعی خود را می کنیم که پایینترین نرخ قیمت را نسبت سایر فروشندگان، محصولات نود 32 را تحویل مشتریان دهیم. ما در مجموعه تخصصی نادمارکت جهت احترام و آسودگی خیال مشتریان تمامی محصولات را با گارانتی بازگشت وجه، تا آخرین روز ارائه میکنیم.

4. به‌روزرسانی و پشتیبانی

خرید آنتی ویروس

نکته‌ی دیگری که در حین خرید آنتی ویروس باید به آن توجه کنید، قابلیت به‌روزرسانی و پشتیبانی نرم افزار است. نرم افزاری که شما خریداری می‌کنید باید به طور منظم بروزرسانی شود تا بتواند با تهدیدات جدید مقابله کند. همچنین، از وجود یک سرویس پشتیبانی قوی و سریع نیز مطمئن شوید تا در صورت بروز هرگونه مشکل به آنها اعتماد کنید.

5. قیمت

در نهایت، قیمت نیز یک عامل مهم در خرید آنتی ویروس است. با توجه به تنوع محصولات موجود در بازار، قیمت‌ها نیز متفاوت است. قبل از خرید، قیمت‌ها را مقایسه کنید و با توجه به بودجه‌ی خود تصمیم‌گیری کنید. همچنین، قیمت نرم افزار برابر با کیفیت آن نیست، بنابراین بهتر است ارزش و کیفیت را در نظر داشته باشید.

یکی از شناخته شده ترین این آنتی ویروس‌ها، نرم افزار (ESET) است که با نام نود 32 (Node 32) نیز شناخته می‌شود. تکنولوژی Auto-Detection یکی از قابلیت‌های جدید آنتی ویروس هاست که بسیار مفید و کارساز است. آنتی ویروسی مناسب است که بلافاصله پس از متصل کردن Removable Disk ها، بتواند آن را تشخیص و پیش از استفاده‌ی کاربر، اقدام به Scanning کند. بعضی از آنتی ویروس ها این قابلیت را دارند و به محض اتصال Flash Memory، از قسمت Notification Area (کنار ساعت کامپیوتر)، پنجره ای باز می شود و از شما می خواهد که سخت افزار متصل شده را Scan کنید. این Pop-Up بسیار مناسب است زیرا اگر نباشد ممکن است کاربر فراموش کند که پیش از استفاده از سخت افزار، آن را Scan کند.

پشتیبانی 24 ساعته به صورت تلفنی – واتساپ – تلگرام و همچنین مشاوره قبل خرید در مورد محصولات آنتی ویروس خانگی – سازمانی و مایکروسافت – مشتاقانه منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم. بر خلاف دیگر آنتی ویروس ها که دارای هسته ی سنگینی می باشند و در زمان اجرای برنامه ها و بازی ها برخی از منابع سیستم را در اختیار می گیرند و سبب کندی و افت سرعت می شوند. این نسخه مولتی دیوایس است یعنی قابلیت نصب بر روی سیستم عامل‌های ویندوز، مک، اندروید را داراست. اورجینال کی دارای نماد اعتماد از وزارت صنایع بازگشت 100% پول شما را در صورت بروز مشکل در لایسنس و یا آپدیت آنتی ویروس تضمین میکند. ◀ بهترین نمایش وب سایت در نسخه نهایی Firefox (دانلود) و نسخه نهایی Google Chrome (دانلود) می باشد. می توانید با ثبت نام در سامانه پشتیبانی آنلاین آرانکو سوالات خود را در رابطه با آنتی ویروس ها بپرسید و کارشناسان ما در اولیت فرصت (زمان تقریبی 1 تا 30 دقیقه) پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

در نهایت، انتخاب بهترین نرم افزار خرید آنتی ویروس وابسته به نیازها و ترجیحات شخصی شما است. با رعایت موارد فوق، می‌توانید یک نرم افزار قدرتمند و مطمئن را برای حفظ امنیت دستگاه خود انتخاب کنید.

کسپرسکی برای شرکت ها و سازمان های مختلف، راهکار های متنوعی ارائه می کند. این راهکار ها بسته به نیاز آن سازمان و تعداد کاربران متفاوت خواهد بود. نصب ، تمدید و ارتقا آسان قیمت آنتی ویروس شید ، نرم افزار ما دارای تنظیمات ساده برای همه کارهای معمول طراحی شده است. زمانی که لایسنس شما منقضی شد، می توانید آن را به راحتی با خرید لایسنس نود 32 جدید تمدید کنید.

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تعبیر خواب آنلاین با دسته‌بندی موضوعی
تعبیر خواب مار مرده از نظر قرآن
تعبیر خواب ببر نی نی سایت
خرید پرینتر: ابزار ضروری برای امور چاپ
بزرگترین نقل و انتقالات فوتبال در سال 2024
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر برای شما
تماس با ما