meclassbanner

خرید دستگاه هایفو اولترا با تضمین اصالت و کیفیت

انواع هایفو

هزینه ی پایین، تاثیر بالا، نتیجه ی سریع و از همه مهم تر کم ضرر بودن، هایفوی صورت و بدن را به یکی از محبوب ترین روش های جوان سازی و لاغری تبدیل کرده اند. اثر گذاری این عمل به این صورت است که امواج فراصوت (اولتراسونیک) به عمق سه میلیمتری پوست نفوذ کرده و با ایجاد دمای 60 درجه در لایه های زیرین پوست، باعث بازیابی کلاژن ها و الاستین ها در پوست می شود. با دکتر مایکو همراه باشید تا با دستگاه های انواع هایفو، موارد منع آن، درد، هزینه و نظر کسانی که آن را تجربه کرده اند آشنا شویم. دستگاه هایفو را بطور کلی می توان این طور تعریف می‌کرد که این دستگاه با انتشار امواج اولتراسوند، موجب سفت شدن پوست می‌شود و جلوگیری از افتادگی پوست می شود. یعنی دستگاه هایفو می‌تواند به لایه‌های عمیق پوستی نفوذ کند و بدون احتیاج به جراحی و کارهای دیگر باعث سفت شدن پوست شود و از شل شدن آن جلوگیری کند.

انواع هایفو

در این دستگاه سیستم شات زنی تا 12 لاین در هر شات را در بر میگیرد. همانند هایفو 3D دو استپ موتور حرکت پیزو کارتریج را کنترل میکنند. پس میتوانید با خیال راحت از شرکت ما دستگاه هایفو خریداری کنید و یک پکیج آموزش کامل و دقیق را بگیرید تا بهترین نتیجه را از دستگاه خود بگیرید . برای اطلاعات بیشتر درباره ” بهترین دستگاه هایفو 2022 ” کلیک کنید .

دستگاه لیزر هایفو اولترا با گزینه های درمانی قابل تنظیم، ماهیت غیر تهاجمی، و توانایی ترویج تولید کلاژن و سفت کردن پوست، یک تغییر دهنده بازی در صنعت زیبایی و مراقبت از پوست است. چندین مطالعه اثربخشی هایفو را در بهبود خاصیت ارتجاعی پوست، کاهش خطوط ریز و چین و چروک و تقویت تولید کلاژن نشان داده اند. طبق مطالعه منتشر شده در مجله زیبایی و لیزر درمانی (Journal of Cosmetic and Laser Therapy)، درمان هایفو به طور قابل توجهی شلی پوست را بهبود بخشیده و ظاهر چین و چروک را در بیماران کاهش می دهد. مطالعه دیگری که در مجله زیبایی پوست منتشر شد، گزارش داد که درمان هایفو باعث افزایش تولید کلاژن در لایه های زیرین پوست می شود. هایفو دابلو ساخت شرکت هیرونیک در کشور کره جنوبی است و در ایران بسیار پرطرفدار است. هایفو دابلو با داشتن چهار کارتریج سطوح مختلف پوست را تحت تاثیر قرار می‌دهد، ضمن این که با سرعت شات بالاتر مدت زمان پروسه درمان را کاهش داده است.

انواع هایفو اولترا از جمله دستگاههای هایفوتراپی کلینیکی محسوب می شوند. اگر نسبتاً پیرترید و دارای افتادگی و چین و چروک شدید پوستی هستید، ممکن است روش هایفو (HIFU) نتواند این مشکلات پوستی را برطرف کند. دستگاه هایفو تراپی (HIFU) به عنوان روشی ایمن، مؤثر و غیرتهاجمی برای سفت کردن پوست صورت در نظر گرفته می‌شود. افزایش کلاژن منجر به پوست سفت‌تر و محکم‌تر و همچنین چین و چروک‌های کمتری می‌شود. از آنجایی که پرتوهای فراصوت(اولتراسوند) با فرکانس بالا فقط بر روی یک بافت خاص در زیر سطح پوست متمرکز می‌شوند، به لایه‌های بالایی پوست و بافت‌های مجاور آن هیچ آسیبی وارد نمی‌شود.

بهترین دستگاه هایفوتراپی چیست؟

از تابش مستقیم اشعه آفتاب، عدم تغذیه مناسب، بالا رفتن سن، سیگار کشیدن، استفاده از داروهای هورمونی و بارداری همه و همه دست به دست هم می دهند تا موجبات پیری پوست را فراهم کنند. از دیگر مزایای این دستگاه می توان به برخورداری آن از حافظه ی داخلی و نرم افزار هوشمند برای ساخت پرونده ی مراجعه کنندگان به طور مجزا و صفحه نمایش لمسی در ابعاد مناسب برای اعمال انواع تنظیمات اشاره کرد. این قابلیت های به اپراتور کمک می کند که بدون هیچ گونه اشتباهی به کار خود بپردازد و سوابق مراجعین خود را به طور کامل در دسترس داشته باشد. تعمیرات تجهیزات زیبایی به دلیل برد های بسیار حساسی که دارند، نیازمند مهارت و تجربه ی بالایی در تعمیرات هستند.

انواع هایفو

به طوری که می‌توان آن را نسل جدید دستگاه‌های زیبایی و جوان‌سازی پوست دانست. چرا که عمق نفوذ امواج اولتراسونیک متمرکز در مقایسه با امواج لیزر و آر اف بسیار بالاتر هستند. بهترین دستگاه هایفوتراپی دستگاهی انواع هایفو است که از لحاظ کاربرد و هزینه برای مراجعه‏ کنندگان مقرون به صرفه و تاثیرگذار باشد. هرچقدر ساخت تجهیزات و دستگاه های پزشکی جدیدتر باشد مشکلات و کمبودهای قبلی برطرف شده و عملکرد بهتری دارد.

روش های تشخیص اصل بودن بهترین مارک دستگاه هایفوتراپی

متاسفانه بسیاری از اپراتورها دانش و مهارت لازم را برای هایفوتراپی ندارند و در این بین علاوه براینکه نتیجه ای از هایفو نمیگیرید می توانید به مراجعه کنندگان نیز آسیب برسانید . خب با پیشرفت هایفو‌ها محققان و دانشمندان به این نتیجه رسیدند که می تواند از امواج اولتراسوند هایفو برای واژن نیز استفاده کرد . خب بسیاری از شرکت‌ها اقدام به فروش دستگاه هایفو 4 بعدی می کنند . درمورد نکته اول باید به این موضوع دقت کنید که خدمات جوانسازی پوست یکی از مهمترین خواسته‌های زیباجویان است . و همینطور دارای 2 عدد کارتریج با عمق بالاتر یعنی 8 میلی متر و 13 میلی متر برای لاغری و کاهش چربی‌های موضعی می باشد . البته در کارتریج‌های دستگاه هایفو پیزوالکتریک‌های مقعری وجود دارد که مانند یک عدسی این امواج را در یک فاصله کانونی مشخص رها می کند .

بنابراین می‌توان از تکنولوژی‌های چند ردیفه با نقطه ثابت، 360 درجه بدون نقطه کور، نقاط دلخواه و ۳۶۰ درجه 3D استفاده کرد. دستگاه‌های هایفو را می‌توان بر اساس ناحیه درمانی که مورد استفاده قرار می‌گیرند دسته بندی کرد. با توجه به این دسته بندی شاهد انواع هایفو صورت، بدن و واژینال در بازار خواهیم بود. چرا که با یک هایفو نمی‌توان تمامی نواحی بدن را به منظور درمان و جوان‌سازی مورد استفاده قرار داد. به عنوان مثال عمق نفوذ امواج هایفو برای بافت صورت با بافت دیگر نواحی بدن یکسان نخواهد بود.

مراقبت های کلی بعد از انجام هایفو تراپی برای لاغری و پوست

علاوه بر تضمین کیفیت و تضمین قیمت می توانید با تماس با کارشناسان ما و یا مراجعه حضوری دستگاه مورد نظر خودرا انتخاب کنید . و در دراز مدت با ترغیب سیستم ایمنی بدن به بالا بردن سطح کلاژن سازی برای مقابله با سوختگی‌های ایجاد شده سبب جوانسازی می شود . تکنولوژی ای که در دستگاه جوانسازی هایفو استفاده می شود درواقع همان امواجی هستند که برای تصویربرداری‌های پزشکی مانند سونوگرافی استفاده می شود . شاید با وجود همه اطلاعاتی که از این مقاله به دست آورید، برای شما نظرات حقیقی افرادی که هایفو انجام داده اند مهم تر  باشد که کاملا طبیعی است.

انواع هایفو

دستگاه هایفواولترا ساخت کشور آمریکا 5 سری (کارتریج) متفاوت دارد که هرکدام با اندازه و عمق نفوذ متفاوت برای نواحی مختلف به کار می‏ رود. همانطور که تا به اینجا متوجه شدید انواع دستگاه هایفو عبارتند از هایفو جوانسازی،هایفو لاغری و یا هایفو دو کاره جوانسازی لاغری . هایفو جهت جوان سازی و لیفتینگ پوست صورت، گردن، دکلته، سینه و بازوها و …

  • در کل این روش تاثیر گذاری سریع و بالایی دارد و توانسته رضایت 90 درصد بیماران را جلب کند.
  • برندهای معروف تجهیزات پزشکی هیچکدام هایفو خانگی را تولید نکرده‌اند.
  • بنابراین می‌ توان گفت کم ترین آسیب به پوست را در این روش می‌ بینیم.

هایفو دلتا یکی از انواع دستگاه هایفوتراپی در ایران است که قیمت مناسبی دارد و این دستگاه نمونه اصلی و مطرح در جهان ندارد، شاید تنها برای بازار ایران طراحی و تولید شده است. هایفو دلتا به صورتی طراحی شده است که بتواند تمام خدمات هایفو را پوشش دهد. این دستگاه ساخت چین است و با دستگاه‌‌های اولترا نیز در یک سطح کیفیت قرار دارند. دستگاه اولتراپی ساخت آمریکا است و بیش از یک میلیون درمان توسط این دستگاه در دنیا انجام شده است. قطعا می‌توان دستگاه اولتراپی را بهترین دستگاه هایفو صورت در جهان دانست.به یاد داشته باشید اولتراپی تنها دستگاه هایفو آمریکایی است. اما طبق اطلاعات وب سایت رسمی اولتراپی، این دستگاه در ایران موجود نیست، البته ممکن است به صورت محدود در کلینیک های تهران موجود باشد.

این دستگاه بدون کارتریج، دوهندپیس و به صورت تک شات و نقطه ای عمل می کند و به این دلیل زمان درمان بیماراندکی طولانی تر میشود. این دستگاه بیشتر در سالن های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد، و قیمت پایین تری نسبت به دیگر دستگاه ها دارد. دستگاه هایفو اولترا با تکنولوژی‌ای منحصر به فرد می تواند بدون عمل جراحی با استفاده از امواج اقدام به کلاژن سازی و جوانسازی پوست کند . امروزه و با افزایش محبوبیت هایفوتراپی در میان مردم، مدل‌های مختلفی از دستگاه هایفو وارد بازار شده‌اند و همین موضوع هم سبب می‌شود که بسیاری از افرادی که قصد انجام هایفو را دارند، بین دستگاه‌های مختلف مردد شوند.

انواع هایفو

کامل‌ترین و البته جدیدترین دستگاه هایفو موجود در بازار، هایفو هفت بعدی می‌باشد. آنچه که سبب تمایز این دستگاه از دیگر انواع مذکور شده، قابلیت استفاده از آن در درمان مشکلات واژینال است. پس کاربران با خرید دستگاه ۷ بعدی هایفو می‌توانند به درمان مشکلات پوست صورت بپردازند.

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تعبیر خواب آنلاین با دسته‌بندی موضوعی
تعبیر خواب مار مرده از نظر قرآن
تعبیر خواب ببر نی نی سایت
خرید پرینتر: ابزار ضروری برای امور چاپ
بزرگترین نقل و انتقالات فوتبال در سال 2024
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر برای شما
تماس با ما