meclassbanner

جزئیات آخرین ساعات زندگی این بازیگر زن از همسرش

[ad_1]

شامگاه سه شنبه ۱۰ اسفند با تماس تلفنی قاضی محمدرضا صاحب جمعه، بازپرس جنایی تهران، افسر کلانتری گلهک از مرگ مرموز زن جوانی از پشت خط خبر داد. به گفته افسر پلیس، زهره فکور متوفی یکی از بازیگران مشهور تلویزیون و سینما بود که جسدش در اتاق خواب پیدا شد و در نگاه اول مرگ او مشکوک به نظر می رسید.

به گزارش همشهری، پس از این تماس بود که بازپرس جنایی تهران به همراه جمعی از بازپرسان پلیس آگاهی تهران وارد محل سکونت این بازیگر جوان که در طبقه چهارم یک آپارتمان در حوالی گلهک قرار داشت، حاضر شدند. ساعاتی پس از مرگ زنی جوان متولد سال 57 بود که ازدواج کرد.

جسد با لباس خانگی در اتاق خواب پیدا شد. از سوی دیگر بررسی های اولیه نشان داد که هیچ گونه کبودی، ضرب و شتم و آثاری بر روی بدن متوفی وجود ندارد که حاکی از کشته شدن وی باشد.

در کنار جسد چند ورقه قرص گذاشته بود و در معاینات بیشتر مشخص شد که وی مسمومیت دارویی دریافت کرده است. با وجود این، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت اصلی مرگ این بازیگر مشخص شود.

در تحقیقات مشخص شد اولین فردی که با جسد ملاقات کرد همسر این بازیگر بود. او تهیه کننده سینما و تلویزیون بود و همسر دومش درگذشت. مرد که از مرگ همسرش شوکه شده بود، کمی آرام شد و به قاضی جنایی گفت: همسرم تنها در این آپارتمان (محور) زندگی می کرد و آخرین بار روز یکشنبه او را دیدم. آن روز سرحال بود و مشکل خاصی نداشت.

آخرین تماس ما مربوط به دوشنبه، یک روز قبل از مرگ همسرم است. در مورد مسائل خانه صحبت کردیم و بعد خداحافظی کردیم تا اینکه عصر سه شنبه چند ساعت قبل از پیدا شدن جسد همسرم مادرش با من تماس گرفت و با مشکل به دخترم نزدیک شد. با اطمینان گفتم حالش خوب است و در خانه است اما مادرش نگران بود و گفت ساعت 2 بعد از ظهر که با او صحبت می کند حالش بد شده و گریه می کند. وقتی این را از مادر همسرم شنیدم، هیجان عجیبی به من دست داد.

مادرش گفت که دخترش خیلی ناراحت است و بعد از آن به هر چیزی که با تلفن همراهش زنگ می زد جواب نمی داد. در شبکه های مجازی هم موجود نیست و این باعث نگرانی من و مادرم شد.

وی ادامه داد: پس از آن تماس چندین بار با همسرم تماس گرفتم اما همه تماس ها بی پاسخ ماند. با عجله به سمت محل سکونت او رفتم، اما وقتی به جلوی آپارتمان رسیدم و زنگ نزدم، در باز نشد. با کمک یک سرایدار وارد آپارتمان شدیم و با دیدن جسد بی جان او در اتاق خواب شوکه شدم. او به تماس من پاسخ نداد و سرایدار با اورژانس تماس گرفت. وقتی آمبولانس رسید، عمل احیا را انجام دادند، اما چند دقیقه بعد گفتند که تلاش برای نجات او بی فایده است، زیرا مدت زیادی است که مرده است.

مرد گفت: آنچه شنیدم باور نکردنی بود و مرگ او را باور نکردم. او زخم بزرگی روی همه ما گذاشت. همسرم زنی آرام و مهربان بود. او هیچ مشکلی نداشت و زنی شاد بود. همسرم افسردگی نداشت و تا جایی که می دانم به دلیل کم خوابی هر از چند گاهی قرص خواب مصرف می کرد. از طرفی هیچ مشکل و اختلافی نداشتیم و رابطه مان خیلی خوب بود.

در تحقیقات همچنین مشخص شد که مرحوم چند ساعت قبل از مرگش پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است که مربوط به یکی از برنامه هایی است که در آن شرکت داشته است. در این ویدئو مجری از مرحوم می پرسد که اگر به سال های قبل (20 یا 25 سال پیش) برمی گشتی آیا این راه (بازیگری) را انتخاب می کردی؟ آن مرحوم نیز با جدیت پاسخ می دهد که نه و ادامه می دهد که اگرچه اتفاقات خوبی برای او افتاده است، اما اگر به سال های قبل برمی گشت، بازیگری را انتخاب نمی کرد و این راه را نمی رفت.

او در آن برنامه گفت که می خواهد یک زندگی بی دغدغه و عادی را انتخاب کند و زود ازدواج کند، بچه دار شود و از بچه هایش مراقبت کند.

او ادامه می دهد که اگر بچه دار شود هرگز اجازه انتخاب بازیگری و ورود به این حرفه را نخواهد داشت. پس از انجام تحقیقات اولیه، بازپرس دستور بازرسی از خانواده متوفی و ​​بازرسی مجدد از منزل را صادر کرد تا مشخص شود که آیا این بازیگر دست نوشته های خود را جا گذاشته است و جزئیات بیشتری از ماجرا افشا شود.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تعبیر خواب آنلاین با دسته‌بندی موضوعی
تعبیر خواب مار مرده از نظر قرآن
تعبیر خواب ببر نی نی سایت
خرید پرینتر: ابزار ضروری برای امور چاپ
بزرگترین نقل و انتقالات فوتبال در سال 2024
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر برای شما
تماس با ما