meclassbanner

جانشین کنعانی از دوشنبه، پایتخت تاجیکستان! (عکس) :: تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1811752 |
2 مارس 1400 ساعت 06:00 |
12,458 بازدید |

0
نظرات

اتحاد کنعانیان؛ آینده دفاعی پرسپولیس؟

وحدت حنان اف زودتر از آنچه تصور می کرد به یکی از اعضای ثابت خط دفاعی پرسپولیس تبدیل شد.

به گزارش “ورزش سه”، پس از پایان فصل گذشته یکی از مشکلات اصلی کادرفنی پرسپولیس یافتن گزینه مناسب برای جایگزینی محمدحسین کنعانی زادگان مدافع سابق تیم ملی بود. کانونادگان که در کنار سیدجلال حسینی یکی از بهترین زوج های دفاعی فوتبال ایران در سال های اخیر بوده است، نقش بسزایی در پشت سر گذاشتن پرسپولیس داشته و پس از جدایی از حلمهمدی در نقل و انتقالات پیش فصل، علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی خریدند. دو مدافع میانی گل گهر و پدیده.

اما در این فصل ترکیب خط دفاعی پرسپولیس بارها تغییر کرده و حتی محمد در چند بازی با سه دفاع گل تیمش را به ثمر رساند. حسینی در 40 سال مانند فصول گذشته در بازی های متوالی گزینه دائمی خط دفاعی نیست. ابراهیمی فرصت های بازی کمتری داشت و نعمتی که به نوبت از پرسپولیس دفاع می کرد، هنوز جایگاهی ثابت در تیمش پیدا نکرده است. با این حال مدافع میانی جدید پرسپولیس ظاهرا به گزینه اصلی کادر فنی برای حضور در زمین به عنوان زوج دفاعی فرشاد فراژ تبدیل شده است.

وحدت که در سه بازی متوالی در جام حذفی، لیگ برتر و سوپرجام مقابل ذوب آهن و فولاد به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، حالا در پنج فصل اخیر لیگ برتر در دو بازی در ترکیب اصلی حضور دارد.

در این دو بازی پرسپولیس با دو سیستم متفاوت بازی کرد و آمار و نکات فنی منتشر شده در سایت 11 نشان می دهد که او مسئولیت های مشابهی با کنعانی های پرسپولیس دارد و حلمه حمدی در جریان بازی مسئولیت های ویژه ای به حنان داد.

حنان در ترکیب سه مدافع پرسپولیس به عنوان دفاع راست میانی مقابل نساجی بازی کرد و به لطف حرکات طولی پاهایش به سمت توپ نقش بیشتری نسبت به فراژ و نعمتی در فاز بازی و حمله تیمش داشت. . طبق آمار سایت Eleven Hananov در این بازی سه دریبل موفق داشت که با استانداردهای فوتبال ایران آمار ویژه ای برای مدافع میانی است. نقش بسزایی به خصوص در فاز انتقال از دفاع به حمله پرسپولیس را مثلث قائم الزاویه پرسپولیس مقابل نساجی که سه بازیکن سرعتی حنان، صفروف و امیر در آن حضور داشتند، داشت.

طبق آمار سایت Eleven Hananov او در هر دو بازی مقابل نساجی و آلومینیوم 15 پاس بلند و پیشرفته داد اما این اختلاف که باعث دقت پایین انتقال این بازیکن مقابل نساجی شد، به درازا می رود. بازیکن. گذرگاه ها و گذرگاه ها؛ 12 پاس در یک سوم مقابل نساجی و تنها یک پاس در یک سوم برای حمله به آلومینیوم.

تفاوت آمار حنانوف در این دو بازی نشان می دهد که او هوش و پختگی یک بازی با دو استراتژی متفاوت و سیستم مورد علاقه گالماهمادی را دارد و در این دو بازی به خوبی خود را نشان داده است. پرسپولیس امیدوار است این تیم بتواند پس از روزهای خوب بشار روزان، از یک بازیکن خارجی باکیفیت و جوان دیگر برای سال ها در تیم خود استفاده کند.

مهبد حبیب الهی

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تعبیر خواب آنلاین با دسته‌بندی موضوعی
تعبیر خواب مار مرده از نظر قرآن
تعبیر خواب ببر نی نی سایت
خرید پرینتر: ابزار ضروری برای امور چاپ
بزرگترین نقل و انتقالات فوتبال در سال 2024
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر برای شما
تماس با ما