meclassbanner

بایدن به پوتین هشدار داد

[ad_1]

در بیانیه کاخ سفید آمده است که رئیس جمهور آمریکا در گفت و گوی تلفنی با رئیس جمهور روسیه گفت که واشنگتن برای هر سناریویی علیه مسکو آماده است.

به گزارش فارس، کاخ سفید درباره گفتگوی تلفنی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بیانیه ای صادر کرد.

به گفته کاخ سفید، «پرزیدنت بایدن به صراحت گفته است که اگر روسیه به اوکراین حمله کند، ایالات متحده به همراه متحدان و شرکای خود قاطعانه پاسخ خواهند داد و هزینه های سریع و شدیدی را به روسیه تحمیل خواهند کرد».

در این بیانیه آمده است: «پرزیدنت بایدن بار دیگر تاکید کرد که حمله روسیه به اوکراین باعث درد و رنج بزرگ انسانی و بدتر شدن موقعیت روسیه خواهد شد».

کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد: پرزیدنت بایدن به رئیس جمهور پوتین روشن کرده است که در حالی که ایالات متحده آماده مشارکت در دیپلماسی است، آماده است تا با دیگر متحدان و شرکا در سناریوهای دیگر کار کند.

داستان روسی

یکی از دستیاران کرملین روسیه نیز جزئیات گفتگوی تلفنی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را ارائه کرد.

وی گفت که پوتین به همتای آمریکایی خود گفته است که کشورهای غربی فشار کافی بر اوکراین برای پایبندی به توافقات مینسک وارد نکرده اند.

این مقام کرملین افزود پوتین و بایدن بر ادامه تماس ها و گفت وگوها توافق کرده اند و گفت وگوهای دو رهبر متعادل و عملی بوده است.

وی افزود که پوتین در گفتگوی تلفنی با بایدن “اطلاعات نادرست در مورد حمله ادعایی روسیه به اوکراین” را محکوم کرد.

گزارش ها حاکی از آن است که گفتگوی تلفنی پوتین و بایدن یک ساعت به طول انجامیده است.

ساعتی پیش کاخ الیزه در فرانسه اعلام کرد که گفت و گوی تلفنی امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بر سر بحران اوکراین بیش از یک ساعت و 40 دقیقه به طول انجامید.

الیشا افزود: ماکرون و پوتین راه های اجرای توافق مینسک را بررسی کردند و رئیس جمهور فرانسه تاکید کرد که گفت و گوی جدی با تشدید تنش ها سازگار نیست.

مکرون طی یک گفتگوی تلفنی با بیان نگرانی کشورهای اروپایی در مورد عواقب تشدید تنش ها در اوکراین، با رئیس جمهور روسیه در تماس باقی بماند.

اگرچه روسیه بارها اعلام کرده است که قصد ندارد به اوکراین حمله کند، اما ایالات متحده و کشورهای اروپایی آمادگی های نظامی خود را برای آنچه که به نظر آنها اقدام نظامی احتمالی از سوی مسکو است، افزایش داده اند. برخی از این کشورها به همین دلیل نیرو و تجهیزات نظامی به اوکراین فرستادند.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تعبیر خواب آنلاین با دسته‌بندی موضوعی
تعبیر خواب مار مرده از نظر قرآن
تعبیر خواب ببر نی نی سایت
خرید پرینتر: ابزار ضروری برای امور چاپ
بزرگترین نقل و انتقالات فوتبال در سال 2024
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر برای شما
تماس با ما