meclassbanner

بارسا – ناپولی 1: 1; فران تورس ستاره تیم اسپارتان! :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1811153 |
28 اردیبهشت 1400 23:15 |
10,420 بازدید |

27
نظرات

بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به تساوی یک بر یک مقابل ناپولی رسید.

به گزارش “ورزش سه”، در شبی که شاگردان ژاوی بهترین تیم زمین بودند و شانس بیشتری روی دروازه حریف داشتند، موقعیت های فران تورس باعث شد تا دو تیم با تساوی 1-1 کار خود را به پایان برسانند. سرنوشت. .

هر دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند اما در دقیقه 5 تحت فشار شدید بازیکنان “بارسلونا” موقعیت را پدرش در اختیار گرفت اما ضربه او به طرز خطرناکی از کنار دروازه “ناپولی” به بیرون رفت.
بازی به طور مساوی ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 15 در سمت چپ پاس آلبا نیکا گونزالس پیش افتاد اما ضربه او را الکس مرت مهار کرد.
سه دقیقه بعد این نیکا گونزالس بود که اوبامیانگا را به موقعیت گل رساند اما ضربه ستاره گابنی به تور دروازه ناپولی برخورد کرد.
دقیقه 22 بود که فرار ویکتور آشویتس اولین موقعیت جدی را برای ناپولی ایجاد کرد اما ضربه او از زاویه نه چندان مناسب توسط تراستنیان مهار شد.
در ادامه بارسایی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 28 پس از پاس خوب اوبامیانگ، فران تورس پیش افتاد اما ضربه نافرجام او از بالای دروازه ناپولی به بیرون رفت.
یک دقیقه بعد میهمانان در جریان بازی یک گل به ثمر رساندند. الماس که توپ را در محوطه جریمه بارسا در اختیار داشت، پس از فریب دو حریف مدافع، توپ را برای زلینسکی فرستاد و علیرغم اینکه تراستنیان ضربه اول این بازیکن را برگرداند، موفق شد ضربه بعدی را به ثمر برساند و ناپولی را به جلو بیاندازد.

پس از آن گل بارساها پیش افتادند و در دقیقه 32 اوبامیانگ موقعیت دیگری برای فران تورس ایجاد کرد اما حضور به موقع کولیبالی این فرصت را از او گرفت.
حملات بارسا ادامه داشت، اما دفاع سخت ناپولی مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه آنها شد. دقیقه 45 بود که فران تورس دوباره روی پاس مینسا در موقعیت گل قرار گرفت اما ضربه سر او به دروازه ناپولی برخورد نکرد و نیمه اول با همان گل به سود میهمان به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون ایجاد موقعیت خاصی روی دروازه گذشت.
دقیقه 54 بود که اوبامیانگ پشت محوطه جریمه ناپولی صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار رحمانی گذشت.
سه دقیقه بعد در حالی که آدام ترائوره ​​را به سمت راست می برد و او را وارد دروازه ناپولی می کرد، توپ به خوان ژسوس برخورد کرد و داور پس از استفاده از VAR یک پنالتی برای بارسا اعلام کرد. فرن تورس پشت ضربه قرار گرفت و در جهت مخالف مرت توپ را به تور فرستاد.

حملات بارسا بعد از گل ادامه پیدا کرد و در دقیقه 63 آبامیانگ از این موقعیت استفاده کرد اما ضربه او به بیرون رفت.
باز هم ابتکار عمل در اختیار بازیکنان بارسا بود اما فرصت ایجاد موقعیت نداشت تا اینکه در دقیقه 88 به لطف حرکت خوب دمبله و پاس عالی پدرش، فران تورس صاحب یک موقعیت عالی شد اما ضربه او. از او بی خیال بیرون آمد.
یک دقیقه بعد دمبله توانست با یک حرکت راست عالی و یک پاس سریع تورس را به موقعیت خود برگرداند، اما واکنش به موقع مرت باعث شد تا او موقعیت خود را از دست بدهد.
در دقیقه 90 روی ارسال سرخیو و برخورد توپ به حریف، لوک دی یونگ صاحب موقعیت خوبی شد اما ریباند او به طرز خطرناکی از دروازه ناپولی گذشت.
در دقیقه اول دریس مرتنز می توانست گل پیروزی ناپولی را به ثمر برساند اما ضربه والی او دقیقاً همان جایی بود که تراستنیون بود.
در دقیقه 2+90 تورس فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما این بار ضربه او از کنار دروازه ناپولی به بیرون رفت.
تلاش بازیکنان بارسا برای زدن گل پیروزی در نهایت بی نتیجه ماند و بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تعبیر خواب آنلاین با دسته‌بندی موضوعی
تعبیر خواب مار مرده از نظر قرآن
تعبیر خواب ببر نی نی سایت
خرید پرینتر: ابزار ضروری برای امور چاپ
بزرگترین نقل و انتقالات فوتبال در سال 2024
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر برای شما
تماس با ما