meclassbanner

انتقاد از سکوت وزارت خارجه در شخص سفیر روسیه در تهران

[ad_1]

روزنامه جمهوری اسلامی می نویسد: چند روز پس از گرامیداشت یاد و خاطره سفیر روسیه در تهران در نزدیکی بنای یادبود گریبوئیدوف، سفیر مقتول دربار روسیه تزاری در کشورمان و اعتراضات متعدد به این اقدام غیرعادی، وزارت امور خارجه کشورمان هنوز واکنشی نشان نداده است. حادثه!

برافراشته شدن پرچم چین بر برج میدان آزادی تهران در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی، اگرچه اعتراض شدید مردم و رسانه ها را در پی داشت، اما متاسفانه واکنش وزارت امور خارجه کشورمان را در پی نداشت. شهرداری تهران در توضیحات خود به طور غیرمستقیم به نادرست بودن پرونده چینی ها اعتراف کرد و بلافاصله این نقش حذف شد اما سفیر روسیه نه تنها از پرونده روسیه عذرخواهی نکرد، بلکه هیچ اقدامی هم در قبال آن انجام نداد. کشور ما.

انتقاد از سکوت وزارت امور خارجه در قبال بی ادبی سفیر روسیه در تهران

قابل ذکر است که این اولین بار از سال 1207 است که به مردم تهران خیانت کردند و گریبایدوف را کشتند که سفیر روسیه اجازه داد تا به رسانه ها از مردم ایران ادای احترام کند. شاید سال‌هاست که سفیر روسیه یا کارکنان سفارت در تهران با گریبایدوف با احترام یا اقدام دیگری برخورد می‌کنند، اما مهم این است که در صورت ترک سفارت، او سفارت را ترک نکند. بدون وساطت و بی اعتنایی می توان این گونه اقدامات را نادیده گرفت، اما آنچه غیرقابل قبول است میانجی گری در این اقدام است. افکار عمومی جامعه ما نیز رسانه ای شدن اقدام سفیر روسیه را رد کرده و نسبت به آن واکنش نشان دادند.

اینکه سفیر روسیه به خود اجازه داد تا اقدامات خود را در رسانه ها پوشش دهد، نشان دهنده گستاخی هایی است که در ماه های اخیر به اشکال مختلف در رفتار روس ها با مقامات ایرانی شاهد بوده ایم. بنابراین مردم منتظر واکنش وزارت امور خارجه، واکنش به سفیران روسیه و چین هستند تا بفهمند ایران تحت حاکمیت جمهوری اسلامی با ایران قبل از انقلاب متفاوت است و مردم ایران هرگز دلخور نخواهند شد. . هیچ قدرتی، غربی یا شرقی. آنها آسیب نخواهند دید.

وزارت امور خارجه باید پاسخگوی چنین موضوعاتی باشد تا اولاً بی ادبی نشود و ثانیاً مردم و رسانه ها احساس تکلیف نکنند و روی صحنه نروند. مقامات وزارت خارجه می توانند به شیوه خود با چنین بی ادبی برخورد کنند و از بی ادبی بیشتر خارجی ها جلوگیری کنند. انفعال وزارت خارجه در مقابل گستاخی سفارتخانه های خارجی به مصلحت کشور نیست.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تعبیر خواب آنلاین با دسته‌بندی موضوعی
تعبیر خواب مار مرده از نظر قرآن
تعبیر خواب ببر نی نی سایت
خرید پرینتر: ابزار ضروری برای امور چاپ
بزرگترین نقل و انتقالات فوتبال در سال 2024
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر برای شما
تماس با ما