meclassbanner

اعتراض شدید آلومینیوم به داوری بازی پرسپولیس :: Sport Se

[ad_1]

کد خبر: 1811561 |
30 اردیبهشت 1400 21:35 |
21,639 بازدید

20
نظرات

دستیار داور دو خطای فاحش مرتکب شد.

باشگاه آلومینیوم در خصوص ادامه اشتباهات داوری این تیم در دیدار با پرسپولیس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش “ورزش سه”، آلومینیوم اراک شب گذشته در حالی مغلوب پرسپولیس شد که پیام حیدری هافبک و حمیدرز افشون کمک داور دوم را مورد انتقاد قرار دادند. اراکی در زمان گل اول پرسپولیس اعتراض کرد.

باشگاه آلومینیوم اراک در واکنش به تصمیم قاضی علیه پرسپولیس در بیانیه ای انتقادی نوشت:

در دیدار دیروز تیم فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس دو صحنه واضح (غیر مشکوک) داوری وجود داشت که در آن تماشاگران و مردم از هر طرف در ورزشگاه متوجه اشتباه داور شدند، اما کمک داور دوم بازی را انجام داد. دو اشتباه انجام شده.

در دقیقه 39 مهرداد بایرامی مهاجم آلومینیوم صاحب موقعیت تک به تک شد اما اشتباه و تصمیم شگفت انگیز کمک داور دوم از فرصت گلزنی مشخصی در اراک استفاده کرد.

در کمال تعجب در دقیقه 76 همان کمک داور به اشتباه پرچم برافراشته نیمه اول را بالا نبرد تا مهاجم پرسپولیس با این دو اشتباه سرنوشت بازی را به ثمر برساند.

تیم فوتبال آلومینیوم در این فصل بیشترین آسیب را از داوری متحمل شده است و به گفته همه کارشناسان داوری و همچنین در دیدارهای حساس مقابل حریفان اصلی خود مقابل سپاهان، استقلال، پیکان، گلگهار سیرجان، فولاد خوزستان و نساجی مازندران، این مجموعه را متحمل شده است. بازی هفته هجدهم مقابل پرسپولیس نیز ادامه یافت.

حتی اگر در سه مسابقه از 6 بازی ذکر شده اشتباه داوری وجود نداشته باشد، تیم الان سوم یا چهارم جدول است، اما شاید نامه هایی که در این فصل بدون بحث به فدراسیون فوتبال ارسال شده بی نتیجه باشد و باید اینگونه باشیم. فریاد بزنید تا تیمی که دومین سال حضورش در لیگ برتر است، توهین نشود.”

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تعبیر خواب آنلاین با دسته‌بندی موضوعی
تعبیر خواب مار مرده از نظر قرآن
تعبیر خواب ببر نی نی سایت
خرید پرینتر: ابزار ضروری برای امور چاپ
بزرگترین نقل و انتقالات فوتبال در سال 2024
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر برای شما
تماس با ما